آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
0

لرستان استان برتر وپرچمدار حضور حداکثری و پرشور انتخابات در سطح کشور است

  • کد خبر : 27279
  • ۰۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
لرستان استان برتر وپرچمدار حضور حداکثری و پرشور انتخابات در سطح کشور است

 استاندار لرستان گفت: استان لرستان همواره رکورددار حضور مردم و مشارکت حداکثری در انتخابات طی سال های پس از انقلاب بوده است. به گزارش  طلوع افلاک ،فرهاد زیویار شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی اظهار کرد: بررسی حداقلی نشان می دهد در ۴۵ سال گذشته لرستان همیشه جزو هفت استان برتر برای حضور حداکثری و […]

 استاندار لرستان گفت: استان لرستان همواره رکورددار حضور مردم و مشارکت حداکثری در انتخابات طی سال های پس از انقلاب بوده است.

به گزارش  طلوع افلاک ،فرهاد زیویار شامگاه پنجشنبه در جلسه شورای اطلاع رسانی اظهار کرد: بررسی حداقلی نشان می دهد در ۴۵ سال گذشته لرستان همیشه جزو هفت استان برتر برای حضور حداکثری و پرشور انتخابات در سطح کشور بوده است.

وی تصریح کرد: تلاش برای برگزاری پرشور انتخابات سبب می شود که خصلت مهم لرها و لرتباران یعنی پایبندی به نظام و اهداف نظام جمهوری اسلامی، علیرغم مشکلاتی که دارند، همچون همیشه پرشور و گرم باشد.

زیویار بیان کرد: مردم لرستان هیچ گاه از ابراز وفاداری به اسلام و میهن اسلامی فروگذار نکرده اند و همیشه با حضور حداکثری خود، پشتیبان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌ و از آن دفاع کرده اند.

وی همچنین با اشاره به میلاد حضرت بقیه الله «عج» و اعیاد شعبانیه افزود: دستگاه‌های اداری، گروه های غیردولتی و فرهنگی باید تلاش کنند این اعیاد با شور و نشاط و با توجه به ایام انتخابات برگزار شود.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفندماه امسال برگزار می‌شود که لرستان با هفت حوزه انتخابیه ۹ نماینده در بهارستان و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد و در حال حاضر ۳۵۰ کاندیدا در این رقابت حضور دارند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=27279

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.