آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
3

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:۱۴ پروژه بهداشتی درمانی لرستان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد

  • کد خبر : 26982
  • ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:۱۴ پروژه بهداشتی درمانی لرستان در دهه فجر  به بهره‌برداری می‌رسد

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت : همزمان با دهه فجر ۱۴ پروژه در بخش‌های مختلف به بهره‌برداری می‌رسد. به گزارش طلوع افلاکhttp://رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:۱۴ پروژه بهداشتی درمانی لرستان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد؛ بهرام دلفان امروز صبح در نشست خبری با خبرگزاری‌های استان که در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی لرستان […]

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت : همزمان با دهه فجر ۱۴ پروژه در بخش‌های مختلف به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش طلوع افلاکhttp://رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان:۱۴ پروژه بهداشتی درمانی لرستان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد؛ بهرام دلفان امروز صبح در نشست خبری با خبرگزاری‌های استان که در سالن جلسات دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد، به پروژه‌های دهه فجر اشاره کرد و افزود: همزمان با دهه فجر ۱۴ پروژه در بخش‌های مختلف به بهره‌برداری می‌رسد.

وی مساحت پروژه‌هایی که دهه فجر قرار است افتتاح شود را ۸ هزار متر مربع عنوان کرد و گفت: اعتباری که برای ساخت و خرید این پروژه‌ها هزینه شده حدود ۴۰ میلیارد تومان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان مرکز سلامت شهری روستایی رباط نمکی خرم‌‌آباد، مرکز سلامت ونایی، خدایان و دهکرد بروجرد همچنین مرکز سلامت جامع شهری رجایی دورود را از جمله پروژه‌های دهه فجر عنوان کرد.

دلفان مجهز کردن بیمارستان امام خمینی (ره) پل‌دختر و بیمارستان امام خمینی (ره) کوهدشت به سیستم LDR را از دیگر پروژه‌هایی مطرح کرد که در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی گفت: در دهه فجر همچنین مرکز جامع سلامت روستایی رومیانی، پایگاه سلامت شماره ۳ پل‌دختر، مرکز جامع سلامت شهری شماره ۳ خرم‌‌آباد، مرکز سلامت شهری روستایی برخوردار و خانه بهداشت بلوط باز افتتاح می‌شود.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان در دهه فجر ام ار آی، تزریقات و سی سی یو بیمارستان امام الشتر به بهره‌برداری می‌رسد.

دلفان با اشاره به اینکه ظرف دو سال گذشته پیشرفت قابل توجهی در بخش‌های مختلف داشته‌ایم، گفت: ظرف ۲۸ ماه گذشته و البته با احتساب چند پروژه که قرار است تا پایان سال تکمیل شوند ۱۱۲ پروژه را تکمیل کرده‌ایم که می‌شود گفت هر هفته یک پروژه، اتفاقی که می‌توان از آن به عنوان یک جهش و پیشرفت یاد کرد.

وی در بخش‌ دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به پیشرفت قابل توجه بیمارستان در حال ساخت نیایش خرم‌‌آباد و رازی کوهدشت، گفت: بیمارستان نیایش که تا قبل از این دولت ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی داشت امروز ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا سال ۱۴۰۴ به بهره‌برداری می‌رسد، بیمارستان رازی کوهدشت هم که تا قبل این دولت ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی برخوردار است.

به گفته وی بیمارستان رازی کوهدشت هم سال ۱۴۰۳_ ۱۴۰۴ تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اهمیت نصب سیستم LDR در راستای ترویج زایمان طبیعی، گفت: در حال حاضر ۸ سیستم LDR در بیمارستان‌های استان داریم که در راستای ترویج زایمان طبیعی و جوانی جمعیت از اهمیت خاصی برخوردار است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان همچنین از خرید ۱۰ دستگاه آمبولانس با قیمت ۲۳ میلیارد تومان توسط یک خیر سلامت خبر داد.

انتهای پیام/

خبرنگار :امیر محمود داودی نژاد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=26982

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.