آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
0

دستگيري سارق مامورنما در خرم آباد

  • کد خبر : 26785
  • ۲۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴
دستگيري سارق مامورنما در خرم آباد

فرمانده انتظامي استان از دستگيري سارق مامورنما که با استفاده از تجهيزات پليسي اقدام به سرقت يک دستگاه خودروي سبک در يکي از استان هاي کشور کرده بود در شهرستان خرم آباد خبر داد. به گزارش طلوع افلاگ، سردار”يحيي الهي” در تشريح جزئيات اين خبر بيان داشت: در پي وقوع يك فقره سرقت خودروي سواري […]

فرمانده انتظامي استان از دستگيري سارق مامورنما که با استفاده از تجهيزات پليسي اقدام به سرقت يک دستگاه خودروي سبک در يکي از استان هاي کشور کرده بود در شهرستان خرم آباد خبر داد.

به گزارش طلوع افلاگ، سردار”يحيي الهي” در تشريح جزئيات اين خبر بيان داشت: در پي وقوع يك فقره سرقت خودروي سواري جک توسط يک مامور قلابي که پس از دستبرد از محل به سمت شهرهاي جنوبي کشور متواري شده بود، شناسايي و دستگيري سارق در دستور کار ماموران انتظامي خرم آباد قرار گرفت.

وي ادامه داد: ماموران کلانتري ۱۶ خرم آباد با گشت زني هاي هدفمند با هوشياري کامل موفق به رويت و شناسايي خودروي مد نظر شده که پس از استعلام و مطمئن شدن از صحت موضوع طي يک عمليات مقتدرانه خودروي موصوف را توقيف و سارق مورد نظر دستگير و به مقر انتظامي انتقال دادند که پس از بازرسي از خودروي متوقف شده مقاديري البسه و تجهيزات پليسي نيز کشف شد.

فرمانده انتظامي استان لرستان ضمن بيان اينکه متهم پس از تشکيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضائي معرفي شده است از شهروندان خواست، در صورت مواجهه با افرادي که خود را پليس، مامور ادارات و يا شرکت هاي حفاظتي و مراقبتي معرفي مي کنند حتما” از آنان کارت شناسايي معتبر و در صورت لزوم حکم ماموريت از آنان بخواهند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=26785

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.