آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
1

در راستای اجرای طرح توزیع شیر مدارس صورت گرفت؛ امضای تفاهم‌نامه آموزش و پرورش با شرکت پگاه لرستان

  • کد خبر : 25660
  • ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
در راستای اجرای طرح توزیع شیر مدارس صورت گرفت؛ امضای تفاهم‌نامه آموزش و پرورش با شرکت پگاه لرستان

تفاهم‌نامه همکاری آموزش و پرورش با شرکت پگاه لرستان در راستای اجرای طرح توزیع شیر مدارس امضا شد. به گزارش طلوع افلاک،تفاهم نامه تولید و توزیع شیر استرلیزه رایگان دانش آموزی،طی نشستی که با حضور پرویز عبدی،معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی آموزش و پرورش،روزبه کوشکی،مدیرعامل شرکت پگاه لرستان و همچنین جمعی از معاونین و […]

تفاهم‌نامه همکاری آموزش و پرورش با شرکت پگاه لرستان در راستای اجرای طرح توزیع شیر مدارس امضا شد.

به گزارش طلوع افلاک،تفاهم نامه تولید و توزیع شیر استرلیزه رایگان دانش آموزی،طی نشستی که با حضور پرویز عبدی،معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی آموزش و پرورش،روزبه کوشکی،مدیرعامل شرکت پگاه لرستان و همچنین جمعی از معاونین و مدیران هر دو مجموعه به میزبانی پگاه لرستان برگزار شد،پس از بررسی و ارائه نظرات،به امضای طرفین رسید.

پرویز عبدی،معاون توسعه منابع و پشتیبانی آموزش و پرورش لرستان از بهره مندی رایگان ۱۸۰ هزار دانش آموز ابتدایی لرستان با طرح توزیع شیر دانش آموزی خبر داد.

وی با تقدیر از مدیرعامل و کارکنان شرکت شیر پاستوریزه پگاه لرستان به پاس همکاری در بحث تامین و توزیع شیر،گفت:با پیگیری های بعمل آمده از سوی استاندار و معاون اقتصادی وی و همچنین مدیرکل آموزش و پرورش لرستان،بزودی توزیع شیر رایگان به صورت دو نوبت در هفته برای دانش آموزان جامعه هدف صورت می پذیرد.

عبدی،حفظ سلامت جسمی دانش آموزان را به عنوان یک برنامه اولویت دار در استان عنوان کرد و افزود:بر این اساس آموزش و پرورش لرستان از همه ظرفیت‌های موجود برای اجرای منسجم طرح توزیع رایگان شیر در مدارس استفاده خواهد کرد.

روزبه کوشکی،مدیرعامل پگاه لرستان‌ انجام دو کار ارزشمند،خدمت به جامعه دانش آموزی و ارتقاء سلامت جامعه با تولید و توزیع شیرپاستوریزه در بین مدارس استان را افتخاری برای پگاه دانست و خاطرنشان کرد که همواره شعار پگاه در طول هفتاد سال سابقه خود،تولید محصولات سلامت محور برای اقشار مختلف جامعه بوده است.

وی افزود:تولید این حجم از شیر ۲۰۰ سی سی استریل و توزیع آن در مدارس استان، وظیفه بسیار خطیری می باشد که ان شاالله با برنامه ریزی صحیح و با تکیه بر دانش، تجربه پرسنل و تجهیزات موجود شرکت انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=25660

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.