آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
3
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

خانه مطبوعات تنها صنف قانونی وزارت ارشاد است

  • کد خبر : 25290
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۰
خانه مطبوعات تنها صنف قانونی وزارت ارشاد است
در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات استان بر ضرورت تقویت سواد رسانه ای و کنش‌گری رسانه ها، تاکید شد.

دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد لرستان با هیأت مدیره خانه مطبوعات/خانه مطبوعات تنها صنف قانونی وزارت ارشاد است

در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با اعضای هیأت مدیره خانه مطبوعات استان بر ضرورت تقویت سواد رسانه ای و کنش‌گری رسانه ها، تاکید شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، « اعظم روانشاد» در این دیدار اظهار کرد: خانه مطبوعات تنها صنف قانونی وزارت ارشاد است و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان در این راستا حمایت و همکاری های لازم با این مجموعه را خواهد داشت.

وی ادامه داد: بر همین اساس انتظار می رود خانه مطبوعات استان بر اساس طرح و برنامه در راستای توسعه رسانه ای اقدام نماید.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اینکه آموزش یکی از مهمترین ضرورت ها و شاخص های توسعه رسانه ای است، خاطرنشان کرد: با توجه به نقش مهم رسانه ها در زمینه تولید محتوی و کنشگری، برای برگزاری دوره های آموزشی اقدام شود و علاوه بر ظرفیت های مدرسین استانی، در صورت نیاز از مدرسین خارج از استان نیز دعوت گردد.

روانشاد در بخش دیگری از سخنانش به نگاه و رویکرد توسعه ای ارشاد استان در حوزه رسانه، اشاره کرد و گفت: باتوجه به ظرفیت مهم و اثرگذار رسانه های استان، انتظار می رود که با توجه به فضای روز جامعه رسانه ها به موضوعات مهمی از جمله انتخابات، مشارکت در انتخابات ، امنیت عمومی و اجتماعی ، سلامت و … بپردازند تا نقش کنش‌گری و تولید محتوی داشته باشند.

وی اظهار کرد: بی شک با چنین رویکردهایی، فرایند مهم مطالبه گری در رسانه و استان نیز در مسیر مناسب و قانونی، نهادینه و فرهنگ‌سازی می شود.

در این دیدار اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات استان، مشکلات ، پیشنهادات و نقطه نظرات خود را مطرح نموده و مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان، حمایت از رسانه ها و مطالبات به حق این قشر را از رویکردها و برنامه های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، عنوان کردند

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=25290

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.