آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
2
 در دیدار استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان استان با وزیر ورزش عنوان شد:

رضایت کامل وزیر ورزش و جوانان کشور از عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان لرستان

  • کد خبر : 25266
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۳
رضایت کامل وزیر ورزش و جوانان کشور از عملکرد مدیرکل ورزش و جوانان لرستان
استاندار لرستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان با حضور در وزارت ورزش با هاشمی وزیر ورزش دیدار و گفتگو کردند.

استاندار لرستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان با حضور در وزارت ورزش با هاشمی وزیر ورزش دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان،، این دیدار در راستای چگونگی افتتاح ورزشگاه ۱۵۰۰۰ نفری خرم آباد با حضور رییس جمهور و مصوبات مهم ورزشی در سفر آینده دکتر رییسی به استان صورت گرفت . 

براساس این خبر، استاندار لرستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان در این دیدار پیشنهادات و راهکارهای حمایت از قهرمانان ملی ، مسائل و مشکلات حوزه جوانان ،پیگیری مصوبات سفر رییس جمهور و طرحهای عمرانی مطرح نمودند .

سید آرش قیاسیان نیز گزارش جامعی از عملکرد و فعالیتهای یک سال اخیر ورزش استان را در حضور وزیر ارائه نمود و خواستار توجه بیشتر به تکمیل طرحهای عمرانی و افزایش سرانه ورزش استان شد .

کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان نیز با ابراز رضایت از فعالیتهای صورت گرفته در ورزش استان و پیگیری های شخص استاندار گفت : استان لرستان یک استان قهرمان پرور و استعداد خیزاست اما نیازمند توجه و حمایت بیشتر می باشد.

وی افزود : با درنظر گرفتن ظرفیت و پتانسیل بالای ورزش در لرستان تصمیم داریم در سند آمایش سرزمین،  لرستان را لحاظ نماییم تا بطور جد ورزش استان مورد توجه قرار گیرد.

وزیر ورزش در این دیدار بر جدی گرفتن شورای ورزش استان تاکید کرد و خواستار برگزاری منظم این شورا در استان با هدف توسعه و پیشرفت ورزش شد .

هاشمی همچنین از مدیرکل ورزش و جوانان استان خواست تعامل و همکاری همه جانبه با آموزش و پرورش داشته باشد و در همین راستا نیز مقرر شد تفاهم نامه همکاری با آموزش و پرورش استان منعقد گردد.

در ادامه دیدار وزیر ورزش و جوانان در راستای حمایت و توسعه ورزش از طریق اعتبارات فصل ۵ قول مساعد داد .

در پایان این دیدار مقرر شد استاندار لرستان در خصوص مصوبات پروژه های مهم ورزشی استان و طرحهای پیش بینی شده برای سفر دوم رییس جمهور طی نامه مکتوب به وزیر ورزش اعلام نماید.

همچنین مقرر شد تعداد ۹ پروژه مهم ورزشی استان که بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند و اعتباری بالغ بر ۱۷۲ میلیارد تومان نیاز دارند در مصوبات دور دوم سفر رییس جمهوری به استان لحاظ گردند

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=25266

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.