آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
2
مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امپر ایثارگران لرستان:

یادمان شهید چاغروند نگینی در غرب کشور است

  • کد خبر : 24245
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷
یادمان شهید چاغروند نگینی در غرب کشور است
مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امپر ایثارگران لرستان: یادمان شهید چاغروند در مسیر زیارتی سیدالشهدا نگینی در غرب کشور است.

مدیرکل و مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بنیاد شهید و امپر ایثارگران لرستان: یادمان شهید چاغروند در مسیر زیارتی سیدالشهدا نگینی در غرب کشور است.

به گزارش ایثار«واحدلرستان»، حجت الاسلام والمسلمین هبت اله هاشمی، در مسیر زیارتی اربعین با حضور در منطقه دهلران و زیارت یادمان شهید چاغروند از شهدای لرستان، اظهارداشت: شهید چاغروند از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی بود و همان روزهای اول جنگ همراه دو نفر از همرزمانش با بالگردی که دنبال کارهای امدادی بودند به اسارت در آمدند و به طرز فجیعی به شهادت رسیدند و تاریخ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از همان ابتدا بیمه کردند.

وی از شهید چاغروند به عنوان مظلوم ترین شهید جمهوری اسلامی یاد کرد و گفت: مظلوم از آن جهت که در حق ایشان ظلم شد و هیچ وقت چهره واقعی، رشادت های این شهید قبل از انقلاب، مبارزات، خانواده و سبک زندگی این شهید والامقام معرفی نشد و به زوایای اخلاقی، علمی و جهادی او اشاره نشد.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی ادامه داد: ذبیح لرستان کسی بود که در همان روزهای اول که ندای امام راحل بلند شد خودش را نشان داد و یک سال از ازدواجش نگذشته بود که طعم شهادت را چشید و نزدیک دو سال از انقلاب نگذشته بود که به سالار شهیدان پیوست و خودش را برای همیشه در این مکتب تثبیت کرد.

وی خاطرنشان کرد: این یادمان در مسیر زیارتی سیدالشهدا نگینی تاریخی در غرب کشور است.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=24245

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.