آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
5
انجمن موسیقی لرستان:

برگزاری دوره پداگوژی ( فنون و شیوه تدریس) برای مدرسانِ موسیقیِ استان

  • کد خبر : 24194
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۲
برگزاری دوره پداگوژی ( فنون و شیوه تدریس) برای مدرسانِ موسیقیِ استان
برگزاری دوره پداگوژی ( فنون و شیوه تدریس) برای مدرسانِ موسیقیِ استان دوره پداگوژی (فنون و شیوه تدریس) ویژه مدرسان موسیقی در سطح استان لرستان برگزارمی شود.

به همت انجمن موسیقی لرستان با همکاری سازمان فنی و حرفه ای استان برگزار می شود؛
برگزاری دوره پداگوژی ( فنون و شیوه تدریس) برای مدرسانِ موسیقیِ استان
دوره پداگوژی (فنون و شیوه تدریس) ویژه مدرسان موسیقی در سطح استان لرستان برگزارمی شود.
به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی لرستان، در راستای برگزاری دوره پداگوژی (فنون و شیوه تدریس) ویژه مدرسان موسیقی در سطح استان، تفاهم نامه ای فی مابین انجمن موسیقی لرستان و اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان امضا شد.
در این جلسه که با حضور محمد میرزاوندی رییس انجمن موسیقی لرستان، حشمت اله معتمدی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان، علیرضا تیموری معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل، پرویز کلانتری ریاست مرکز شماره یک خرم‌آباد و مختار فلاحی دکترای موسیقی، مدرس دانشگاه، عضو انجمن موسیقی و مربی سازمان فنی و حرفه ای؛ صبح شنبه چهارم شهریورماه سالجاری برگزار شد پیرامون موارد مختلف در حوزه آموزش به گفتگو پرداختند.
محمد میرزاوندی رییس انجمن موسیقی لرستان گفت: دوره پداگوژی (فنون و شیوه تدریس) با هدف ارتقای سطح آموزش مدرسان موسیقی در استان با همکاری سازمان فنی و حرفه ای استان برگزار می شود و پس از پایان این دوره مدرک معتبری صادر می گردد که در بیش از ۳۰ کشور جهان معتبر است.
میرزاوندی افزود: به کلیه مدرسان موسیقی استان توصیه می کنیم اخذ این مدرک معتبر را جدی شمرده و برای حفظ و اشاعه موسیقی در استان هر لحظه سواد تئوری و عملی خود را بروز نمایند.
معتمدی ضمن خوش آمدگویی به محمد میرزاوندی و ابراز خرسندی از همکاری با هنرمندان موسیقی استان افزود: لرستان مهد فرهنگ و هنر و مهارت است و ما نیز در مجموعه فنی و حرفه ای استان تمام تلاش خود را بکار می گیریم تا با تقویت امر خطیر آموزش نسلی با سواد و تاثیرگذار را برای فردای فرهنگ و هنر این استان تعلیم و تربیت نماییم.
اطلاعات و شرایط دقیق ثبت نام و شرکت در این دوره متعاقبا اعلام می گردد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=24194

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.