آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
2

پیام مدیرشعب بانک رفاه کارگران استان لرستان به مناسبت روز پزشک

  • کد خبر : 24145
  • ۰۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
پیام مدیرشعب بانک رفاه کارگران استان لرستان به مناسبت روز پزشک

مدیرشعب بانک رفاه کارگران استان لرستان به مناسبت روز پزشک پیامی را صادر نمود. به گزارش  طلوع افلاک به نقل ازروابط عمومی مدیریت شعب بانک رفاه استان لرستان،مهندس بهروز بالاوندی مدیر شعب استان به مناسبت اول شهریور روز پزشک پیامی را صادر نمود. در متن این پیام آمده است: بسمه تعالی یکم شهریورماه سالروز ولادت […]

مدیرشعب بانک رفاه کارگران استان لرستان به مناسبت روز پزشک پیامی را صادر نمود.

به گزارش  طلوع افلاک به نقل ازروابط عمومی مدیریت شعب بانک رفاه استان لرستان،مهندس بهروز بالاوندی مدیر شعب استان به مناسبت اول شهریور روز پزشک پیامی را صادر نمود.

در متن این پیام آمده است:

بسمه تعالی

یکم شهریورماه سالروز ولادت شیخ الرئیس حسین به عبدالله معروف به ابن سینا و روز پزشک؛ بهانه شایسته ای است که تلاش های ارزنده پزشکان این مرز و بوم مورد توجه و تقدیر قرار گیرد.

روز پزشک روز بزرگداشت علم مبتنی بر ایمان و معرفت و روز تکریم فرزندان فرهیخته و مستعد ملتی است که اراده کرده تا با اقتدا به پیشکسوتان نامدار خود، گذشته افتخار آفرین علمی شان را احیاء و جایگاه شایسته خویش را در این عرصه گسترده به اثبات برسانند.

همانانی که طبابت را با حکمت و اخلاق در آمیخته و با طبابت، درد و رنج را از جسم و روان دردمندان زدوده و شوق امید را در کالبد جسم و روح زندگی آنان جاری می کنند. در کشور عزیزمان ایران، طبابت همواره از قداست و احترام زیادی برخوردار بوده و اهمیت و توجه ویژه ایرانیان به این علم سبب شده قله های علم پزشکی توسط مشاهیر و دانشمندان برجسته ایرانی در طول تاریخ فتح شود و نام ایران با تاریخ طب گره بخورد.

در پاسداشت مقام پزشک همین بس که حضرت امام جعفر صادق(علیه السلام) فرموده اند:

اینجانب روز پزشک را به تمام پزشکان متعهد و مومن تبریک عرض نموده و برای آنان از درگاه حضرت احدیت آرزوی سلامتی و سرافرازی می نمایم.

بهروز بالاوندی

مدیرشعب بانک رفاه کارگران استان لرستان

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=24145

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.