آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
1

نخبه اقتصادی کشور: ورود افراد غیرمتخصص و کارنابلد به دو حوزه صنعت و اقتصاد صدمات بسیاری به استان لرستان وارد کرده است/ وجود ۱۲۷ کارخانه خاموش در لرستان

  • کد خبر : 24097
  • ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
نخبه اقتصادی کشور: ورود افراد غیرمتخصص و کارنابلد به دو حوزه صنعت و اقتصاد صدمات بسیاری به استان لرستان وارد کرده است/ وجود ۱۲۷ کارخانه خاموش در لرستان

محمدی نیا با اشاره به اینکه لرستان رتبه اول فلاکت، بیکاری ومهاجرت را در کشور دارد بر ضرورت ورود افراد کاربلد و توانمند به عرصه انتخابات مجلس تاکید کرد. به گزارش طلوع افلاک ،علی محمدی نیا،فعال اقتصادی در آیین تجلیل از اصحاب رسانه بمناسبت روز خبرنگار،اظهار داشت:اهالی رسانه سربازان خط مقدم در جبهه‌های فرهنگی هستند […]

محمدی نیا با اشاره به اینکه لرستان رتبه اول فلاکت، بیکاری ومهاجرت را در کشور دارد بر ضرورت ورود افراد کاربلد و توانمند به عرصه انتخابات مجلس تاکید کرد.

به گزارش طلوع افلاک ،علی محمدی نیا،فعال اقتصادی در آیین تجلیل از اصحاب رسانه بمناسبت روز خبرنگار،اظهار داشت:اهالی رسانه سربازان خط مقدم در جبهه‌های فرهنگی هستند که با دمیدن روح امید در کالبد جامعه دسیسه های دشمنان را خنثی می کنند.

وی یادآور شد:در هر منطقه و استانی که صنعت پیشرفته وجود دارد و توسعه اتفاق افتاده است،قطعا خبرنگاران و اهل رسانه هایی توانمند و دغدغه مند داشته است.

محمدی نیا با اشاره به نقش موثر خبرنگاران در توسعه استان،بیان کرد: خبرنگاری و روزنامه نگاری در کشورهای پیشرفته و توسعه یافته یک شغل شریف و درجه یک به حساب می آید که در تمام ابعاد اجتماعی دخالت مستقیم و تاثیر گذار دارند.

وی افزود:بنده معتقدم به رسانه باید بیشتر از سایر اصناف اهمیت داد و نگاهی ویژه کرد زیرا خروجی،دستآورد و کارکرد رسانه ها به نفع چشم انداز فرهنگ عمومی جامعه است.

این فعال صنعت و اقتصادخاطرنشان کرد:رسانه ها نقش بارز و برجسته ای در مطرح کردن ظرفیت ها و کمبودهای استان دارند.

وی،ورود افراد غیرمتخصص و کارنابلد را به دو حوزه صنعت و اقتصاد سم مهلکی برای صنایع کشور بویژه لرستان دانست و تاکید کرد:این روزها حال شهر ما،جوانان و بازنشستگان ما خوب نیست، رتبه اول بیکاری،فلاکت، خودکشی،مهاجرت و….نشانه های وخامت شهر و استان ما است.

وجود ۱۲۷ کارخانه خاموش در لرستان

وی با بیان اینکه ۱۲۷ کارخانه خاموش در لرستان وجود دارد که متاسفانه اطلاع رسانی نشده است،گفت:دوستانی مدعی هستند که کارخانه ها را داریم روشن می کنیم ولی به جرات می گویم هیچ اتفاق خوشایندی نتوانسته اند در این زمینه رقم بزنند.

محمدی نیا،مدعیان روشن کردن کارخانجات و صنایع خاموش را در حضور اصحاب رسانه استان به مناظره خواند و گفت:اصحاب رسانه کمک کنید مردم پای صندوق رای بیایند و کسانی که در صنعت و اقتصاد حرفی برای گفتن دارند را انتخاب نمایند زیرا مشکل جامعه ما به این دو حوزه مهم و حیاتی برمی گردد،همه ما عاشق این مملکت هستیم اگر کسی را انتخاب کردید که در حوزه های صنعت و اقتصاد می توانست باری از دوش مردم بردارد و سبب پیشرفت استان شود بنده هم او را حمایت خواهم کرد.

گفتنی است،دکتر علی محمدی نیا برادر مرحومه زنده یاد اعظم محمدی نیا ملقب به بانوی امید و کاندیدای چند دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در لرستان است که در سال ۱۳۹۷ به دلیل ایست قلبی و تنفسی دعوت حق را لبیک گفت.

علی محمدی‌نیا،دانش آموخته دکتری مهندسی مواد متالوژی (PHD) و همچنین کارشناس حقوق است که هم اکنون مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت بین المللی توسعه گران صنعت (آدنیسکو) می باشد .

در این مراسم علی قدرت نجفی،رئیس انجمن خبرنگاران و روابط عمومی از همراهی و همکاری خبرنگارانی که با این انجمن در زمینه اطلاع رسانی اخبار همکاری نموده اند،تشکر و قدردانی کرد.همچنین چند تن از پیشکسوتان عرصه رسانه به اظهار نظر و پیشنهاد پرداختند.

گفتنی است،این مراسم که با همت انجمن خبرنگاری و روابط عمومی لرستان برگزار شد،از ۵٠ نفر از پیشکسوتان و فرهیختگان رسانه استان با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=24097

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.