آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
3

کام‌بک پلیمر به تیمداری در دوومیدانی

  • کد خبر : 23642
  • ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۹
کام‌بک پلیمر به تیمداری در دوومیدانی
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج‌فارس خرم‌‌آباد از تغییر تصمیم و تیمداری در رشته مادر خبر داد.

ایرج سپهوند در گفت‌وگو با روابط عمومی این باشگاه، خاطرنشان کرد: امسال و به دنبال سیاست‌های باشگاه پلیمر قصد تیمداری در دوومیدانی را نداشتیم اما افتخارات باشگاه ما در دوومیدانی و بها دادن به جوانان سبب شد که با نظر مدیرعامل و هیأت مدیره شرکت پلیمر، باز هم در این رشته تیمداری کنیم.

وی تصریح کرد: اولویت ما در فصل جاری؛ تیمداری در هندبال و بوکس بود و برنامه‌ریزی لازم نیز انجام شده اما خیلی سخت است در رشته‌ای که رسماً با آن استارت باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد را زده‌ایم، تیمداری نکنیم و مثل چهار سال گذشته برای افتخارآفرینی در رده سنی «نوجوانان و جوانان» و «بزرگسالان» بانوان و آقایان دوومیدانی پای کار هستیم.

سپهوند تأکید کرد: دوومیدانی‌کاران و مربیان زیادی در این چند سال برای باشگاه پلیمر زحمت کشیده و افتخار کسب کرده‌اند و امیدواریم امسال نیز افتخارات سنوات گذشته را تکرار کنیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی پلیمر خلیج‌فارس خرم‌‌آباد در ادامه گفت: امسال در سه رشته که تیمداری می‌کنیم به دنبال استعدادیابی و پشتوانه‌سازی نیز هستیم.

وی افزود: در این راستا درخواست راه‌اندازی آکادمی در مجموعه ورزشی شهید سبزی‌پرور خرم‌‌آباد را داده‌ایم و انتظار داریم با همراهی و همکاری مدیرکل ورزش و جوانان استان این کار عملیاتی شود.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=23642

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.