آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
1

دیدار مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان با مدیر عامل شرکت مهندسی وساختمانی مخروط کار

  • کد خبر : 23549
  • ۱۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
دیدار مدیر شعب بانک رفاه کارگران لرستان با مدیر عامل شرکت مهندسی وساختمانی مخروط کار

مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان و هیات همراه در راستای گسترش تعاملات بانک با مدیر عامل شرکت فنی ،مهندسی و ساختمانی مخروطکارلرستان دیدار کردند. به گزارش طلوع افلاک ،در این دیدار که در جهت تعامل وارتباطات گسترده انجام شد مهندس بهروز بالاوندی مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان با تقدیر از خدمات وتلاش […]

مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان و هیات همراه در راستای گسترش تعاملات بانک با مدیر عامل شرکت فنی ،مهندسی و ساختمانی مخروطکارلرستان دیدار کردند.

به گزارش طلوع افلاک ،در این دیدار که در جهت تعامل وارتباطات گسترده انجام شد مهندس بهروز بالاوندی مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان با تقدیر از خدمات وتلاش های ستودنی بیش از ۴۰ساله شرکت ساختمانی مخروطکاردر اشتغالزایی وتوسعه استان این شرکت بخش خصوصی قوی وکار آمد را مصداق بارز مدیریت جهادی بخش خصوصی بومی والگوی مناسب برای جوانان مستعد وبخش خصوصی های استان قلمداد کرد.

بالاوندی،مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان، با قدر دانی از مساعدت مدیر عامل شرکت ساختمانی مخروط کار استان، از برگزاری این نشست صمیمی ابراز خوشنودی نموده و آمادگی خود را بر گسترش سطح همکاریها و تعاملات فی مابین و همچنین گسترش فعالیت ها بین شرکت وبانک  و استفاده از ظرفیتهای طرفین جهت تحقق اهداف دو طرف تاکید کرد.

وی افزود: بانک رفاه کارگران یک بانک مشتری مدار با مسئولیت  اجتماعی بالا است  که مشارکت این بانک در طرح های عمرانی ،اقتصادی وخدماتی استان قابل تقدیر است.

مهندس حمید شمس مدیر عامل شرکت ساختمانی مخروطکار افزود: بانک رفاه کارگران همواره خدمات مطلوبی به مشتریان ارایه داده است و ما نیز سعی در گسترش تعاملات با این بانک داریم و امیدواریم با ایجاد بسترهای مناسب،  این همکاری  ها انجام شود.

شمس  با اشاره به ارائه خدمات مالی و بانکی بانک رفاه کارگران  به  شرکت ساختمانی مخروطکار استان افزود: در این مدت بانک  رفاه کارگران  با این شرکت تعاملات و همکاریهای بسیار ارزنده ای داشته است و این دلیل بر ارتباط بسیار قوی و مستحکم بانک وشرکت با هم دارد که امیدواریم بتوانیم در جهت توسعه و گسترش این همکاریها و با ارائه خدمات بانکی ارزنده تر ، شاهد حضور بیش از پیش شرکت مهندسی  ساختمانی مخروطکار در شعب بانک رفاه کارگران باشیم.

در ادامه این دیدار مهندس حمید شمس  میر عامل شرکت ساختمانی مخروطکار استان، ضمن تقدیر از حضور مدیران بانک رفاه کارگران اظهار داشت:  شرکت ساختمانی  و مهندسی مخروطکار و اعضای آن همواره خدمات ویژه ای را از بانک رفاه دریافت کرده اند و لازم است با افزایش سطح همکاریها و تبادل نظرات و پیشنهادات در آینده شاهد رونق روز افزون صنعت ساختمان در سطح استان باشیم .

در این دیدار مهندس علی احمدی معاونت مدیریت شعب استان،محمد رسول نوروزی رئیس شعبه مرکزی خرم آباد،رضا علیشاهی مسئول ارتباط با مشتریان وامیر محمود داودی نژاد مدیر روابط عمومی حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=23549

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.