آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
1
نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد:

انتقاد امام‌جمعه خرم‌آباد از افزایش نامتعارف اجاره‌بها در شهرهای لرستان

  • کد خبر : 23329
  • ۰۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
انتقاد امام‌جمعه خرم‌آباد از افزایش نامتعارف اجاره‌بها در شهرهای لرستان
امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به افزایش نامتعارف اجاره‌بها در شهرهای لرستان، گفت: از مالکین در استان تقاضا می‌شود اجاره منصفانه را الگو قرار داده و نسبت به مستاجران مهربان باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان، ضمن سفارش همگان به تقوای الهی، اظهار کرد: هر انسانی در زندگی خود بایدها و نبایدهایی دارد.
وی خاطرنشان کرد: انجام واجبات و ترک محرمات گاهی سخت و دشوار است، همچنان که در قرآن کریم از این مسیر به راه پر پیچ و خم یاد شده و عبور از این گردنه را با تقوا و عمل صالح امکان‌پذیر دانسته است.
امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به مناسبت روز دوشنبه پنجم ذی‌الحجه مبنی بر شهادت امام باقر(ع)، افزود: این امام همام با انجام اقدامی علمی و فرهنگی اصولی، نخبگان بسیاری را تربیت کردند.
شاهرخی به فرارسیدن روز عرفه و عید قربان طی هفته آینده اشاره و تصریح کرد: گردهمایی عظیم حج در روز عید قربان صورت می‌گیرد و حاجیان به پیروی از حضرت ابراهیم(ع)، دلبستگی‌های خود را قربانی می‌کنند.
وی، هرگونه هزینه در راه اهل بیت و برگزاری جشن در روز غدیر را سرمایه‌گذاری دانست و گفت: از مال و سرمایه برای برپایی جشن غدیر باید استفاده کرد.
امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به افزایش نامتعارف اجاره‌بها در شهرهای لرستان، افزود: از مالکین در استان تقاضا می‌شود اجاره منصفانه را الگو قرار داده و نسبت به مستاجران مهربان باشند.
شاهرخی ادامه داد: در هفته قوه قضائیه هستیم، شهدای هفتم تیر از اثرگذارترین شهدای انقلاب اسلامی در پیشبرد اهداف متعالی بودند.
وی با بیان اینکه شهید بهشتی به اعتقادات خود التزام عملی داشت، افزود: این شهید بزرگوار در عزم و اراده، مستحکم و در اقدامات، مبتکر و شجاع و خستگی‌ناپذیر بود.
امام‌جمعه خرم‌آباد ادامه داد: این شهادت‌ها موجب شد بر استحکام نظام جمهوری اسلامی افزوده و راه امام راحل تثبیت شود.
شاهرخی با تقدیر از مجموعه دادگستری و بازرسی لرستان مبنی بر ورود به موضوع ساماندهی مبلمان شهری و جلوگیری از جذب نیروهای سفارشی، از همه سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی درخواست کرد نسبت به ریشه‌کنی سفارش‌های غیر قانونی توجه ویژه‌ای داشته باشند

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=23329

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.