آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
1
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان:

فضای گفتمان‌سازی برای جوانی جمعیت فراهم شود

  • کد خبر : 23265
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷
فضای گفتمان‌سازی برای جوانی جمعیت فراهم شود
دکتر مجید منعمی به برگزاری یک رویداد تبلیغاتی در مرکز استان با هدف ایجاد فضای گفتمان‌سازی جوانی جمعیت با حضور سخنران کشوری اشاره کرد و گفت:

دکتر مجید منعمی به برگزاری یک رویداد تبلیغاتی در مرکز استان با هدف ایجاد فضای گفتمان‌سازی جوانی جمعیت با حضور سخنران کشوری اشاره کرد و گفت: این رویداد باید در یک نقطه ویژه از شهر و به گونه‌ای تبلیغ شود که کلیدواژه جوانی جمعیت در افکار عمومی دکتر مجید منعمی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان، امروز، ۲۹ خردادماه در سومین جلسه قرارگاه حمایت از خانواده و جمعیت استان در سال‌جاری، اظهار کرد: طرح نفس با هدف نجات فرزندان سقط در سه مقوله شناسایی، فرهنگ‌سازی و حمایتی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح نفس در قالب برنامه‌های جوانی جمعیت در استان اجرا می‌شود، ادامه داد: در این راستا به ویژه در مقوله‌های فرهنگ‌سازی و حمایتی دستگاه‌های ذیربط باید با تمام توان عمل کنند.

منعمی با اشاره به اینکه اجرای ماده ۳۱ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مبنی بر اختصاص حداقل ۳۰ درصد از اعتبارات حمایتی به مقوله جوانی جمعیت باید به صورت ویژه در دستور کار دستگاه‌ها قرار گیرد، تأکید کرد: اثربخشی اجرای این ماده قانونی در دستگاه‌ها و نظارت‌های لازم توسط اداره‌کل خانواده و امور بانوان استانداری نیز باید به صورت ویژه انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان به تبیین برنامه فتح ۳۱ قله اشترانکوه با جوانی جمعیت توسط اداره‌کل ورزش و جوانان استان اشاره کرد و گفت: محوریت این برنامه می‌بایست با تشریح و محوریت جوانی جمعیت و اطلاع‌رسانی گسترده انجام شود.

وی به ایجاد یک رویداد تبلیغاتی در مرکز استان با هدف ایجاد فضای گفتمان‌سازی جوانی جمعیت با حضور سخنران کشوری اشاره کرد و گفت: این رویداد باید در یک نقطه ویژه از شهر و به گونه‌ای تبلیغ شود که کلیدواژه جوانی جمعیت در افکار عمومی شکل گیرد.

منعمی در پایان خواستار همکاری و همراهی ویژه رسانه‌ها به ویژه صداوسیما در امر جوانی جمعیت به عنوان یکی از تأکیدات مقام معظم رهبری شد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=23265

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.