آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
2
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

لزوم یکدست کردن فعالیت‌های قرآنی لرستان

  • کد خبر : 23149
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۳
لزوم یکدست کردن فعالیت‌های قرآنی لرستان
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: هدف شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی یکدست کردن برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی سطح استان است.

.

منصور احمدی بیست و دوم خرداد ماه در بیستمین نشست شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی لرستان که با حضور اعضای شورا در سالن جلسات شهید حیدریان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد، اظهار کرد: ما در محور قرآن فعالیت می‌کنیم هر مجموعه‌ای اقدام به فعالیت قرآنی دارد ما موظف به کمک هستیم.

وی افزود: اولین رسالت ما در این شورا این است که هر نهادی که برنامه قرآنی دارد تمام اعضا درهمه جهات به برگزاری آن برنامه کمک کنند، ممکن است امکانات مالی در دسترس نداشته باشیم اما می‌توانیم زیرساخت‌های خود را در اختیار اجرای برنامه‌های قرآنی قرار دهیم.

احمدی بیان کرد: هدف اصلی این شورا این است که هم برنامه‌ریزی برای برنامه‌های قرآنی آینده لرستان داشته و هم محوری برای همکاری در اجرای آن‌ها باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ادامه داد: هدف دوم شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی این است که برنامه‌ها و فعالیت‌های قرآنی استان را یکدست و یک‌کاسه کنیم.

وی با اشاره به در پیش رو بودن دهه امامت و ولایت، تصریح کرد: ما به فعالیت در حوزه قرآن و عترت افتخار کرده و در این ایام یک سری برنامه‌ها برای اجرا داریم که نیاز به همراهی و یکدست بودن داریم.

احمدی افزود: با همکاری یکدیگر یک برنامه مذهبی، تبلیغی، ترویجی و تشویقی در دهه امامت و ولایت و عیدالله اکبر داشته باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ادامه داد: یکی از دستورکارهای ما در شورای فرهنگ عمومی ترویج فرهنگ ولایت و شادی‌افزایی در سطح جامعه است

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=23149

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.