آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
1

گروه جهادی رهروان شهدا اقدام به اهدای کتاب به مراکز بازپروری و ترک اعتیاد در سطح شهر خرم‌آباد

  • کد خبر : 23136
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
گروه جهادی رهروان شهدا اقدام به اهدای کتاب به مراکز بازپروری و ترک اعتیاد در سطح شهر خرم‌آباد

مدیرکل امور اجتماعی لرستان از ایجاد ایستگاه‌های مطالعه در مراکز بازپروری و ترک اعتیاد این استان خبر داد. به گزارش طلوع افلاک،محمدکریم خورشیدوند،در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد:به منظور گسترش فرهنگ مطالعه در جامعه به‌ویژه در بین قشر آسیب‏ پذیر اجتماع،دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان ضمن ارتباط با گروه‌های جهادی مختلف،از جمله گروه […]

مدیرکل امور اجتماعی لرستان از ایجاد ایستگاه‌های مطالعه در مراکز بازپروری و ترک اعتیاد این استان خبر داد.

به گزارش طلوع افلاک،محمدکریم خورشیدوند،در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد:به منظور گسترش فرهنگ مطالعه در جامعه به‌ویژه در بین قشر آسیب‏ پذیر اجتماع،دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان ضمن ارتباط با گروه‌های جهادی مختلف،از جمله گروه جهادی رهروان شهدا اقدام به اهدای کتاب به مراکز بازپروری و ترک اعتیاد در سطح شهر خرم‌آباد کرده است.

وی،افزود: در یک اقدام مشترک،با همکاری اداره کل کتابخانه‌های استان ،بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ،بیش از ۶۰۰ جلد کتاب به هفت مرکز بازپروری و ترک اعتیاد در خرم‌آباد اهدا شد.

خورشیدوند،با اشاره به اینکه این کتاب‌ها با موضوعات مختلف تاریخی، مذهبی،رمان،خاطرات و دفاع مقدس بوده‌اند،عنوان کرد:با توجه به اهمیت فرهنگ مطالعه در کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش می‌کنیم با ایجاد ایستگاه‌های مطالعه در مراکز بازپروری و ترک اعتیاد و اجرای برنامه‌های مختلف با همکاری دستگاه‌های اجرایی این فعالیت‌ها ادامه داشته باشند.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری لرستان، افزود: طی بازدیدهای به عمل آمده از چند مرکز بازپروری و ترک اعتیاد ضمن بررسی و احصاء مسائل و مشکلات آنها،به صورت میدانی با مدیران مرتبط ارتباط برقرار و زمینه برطرف شدن برخی از این مشکلات را فراهم خواهیم کرد.

وی،ضمن تشکر از دستگاه‌های اجرایی و گروه جهادی رهروان شهدا با مدیریت سیاوش عزیزی که در این مسیر همراهی کرده‌اند،عنوان کرد: کارکرد گروه‌های جهادی موجب می‌شود که عدالت اجتماعی در سطح جامعه فراهم شود

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=23136

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.