آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
4
استاندار لرستان:

احیای امر به معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی است

  • کد خبر : 23086
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۱
احیای امر به معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی است
استاندار لرستان گفت: احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی محسوب می‌شود و انجام فعالیت‌های سلبی و ایجابی و متناسب در این حوزه ضروری است.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری لرستان فرهاد زیویار روز چهارشنبه در اولین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در سال جاری با اشاره ابلاغیه وزارت کشور درباره اقدامات ایجابی و سلبی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر و اهمیت آن اظهار کرد: همه دستگاه‌ها باید خود را در این زمینه دغدغه‌مند و مسوول بدانند و با استفاده از ظرفیت‌های موجود موضوع امربه‌ معروف و نهی از منکر را در استان پیش ببرند.

وی با اشاره به اینکه در ابلاغیه وزارت کشور جامعه هدف مشخص شده است، افزود: تمام دستگاه‌های اجرایی فرهنگی و افراد تاثیرگذار جامعه باید موضوعات حوزه امر به‌ معروف و نهی از منکر را بررسی و علت‌یابی کنند تا چنانچه جامعه هدفی مغفول مانده مشخص و اقدامات مورد نیاز در زمینه فعالیت‌های ایجابی دسته‌بندی شود.

زیویار ضمن تاکید بر هماهنگ بودن فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی لرستان مطابق فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، عنوان کرد: با توجه به اینکه احیای امر به‌ معروف و نهی از منکر از مهم‌ترین اقدامات فرهنگی است، فعالیت‌های ایجابی و سلبی باید توأم و به تناسب در حوزه امر به معروف و نهی از منکر اجرایی شود.

استاندار لرستان ادامه داد: بررسی ساز و کار صنوف، استفاده از امکانات دولتی و ایجاد ایستگاه‌های ایجابی در مراکز تفریحی و گردشگری، مراکز تجاری و سطح شهر باید در دستور کار قرار گیرد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=23086

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.