آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
0
جانشین و قائم مقام بیمارستان:

تجهیزات مورد نیاز بیمارستان شهیدآیت‌الله مدنی خرم‌آباد تامین شود

  • کد خبر : 22861
  • ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۷
تجهیزات مورد نیاز بیمارستان شهیدآیت‌الله مدنی خرم‌آباد تامین شود
جانشین و قائم مقام بیمارستان شهیدآیت‌الله مدنی خرم‌آباد گفت: با توجه به ترتیب متخصص قلب در این بیمارستان برای آموزش دانشجویان و درمان بیمارن قلبی نیاز به تامین یک سری تجهیزات و دستگاه‌های همچون" الکتروفیزیولوژی و ابلیشن: است.

نصرالله مرادی‌فر شامگاه چهارم خرداد ماه، در مراسم بهره‌برداری از دستگاه “سی‌تی آنژیوگرافی” بیمارستان شهید مدنی که با حضور معاون وزیر بهداشت، دکتر ابراهیمی عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی و رئیس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: در سفر معاون وزیر بهداشت به لرستان و بازدید از بیمارستان آیت‌اله مدنی خرم‌آباد(بیمارستان قلب) پنج پروژه شامل بخش “سی‌تی‌آنژیوگرافی” و دستگاه “سی‌تی‌آنژیوگرافی” ۲۵۶ مولتی اسلایس، دستگاه دوم آنژیوگرافی، بازسازی بخش قلب، بازسازی درمانگاه عمومی بیمارستان، افتتاح بخش سونوگرافی و بخش دیالیز در این بیمارستان به بهره‌برداری رسید.

جانشین و قائم مقام بیمارستان شهیدآیت‌الله مدنی خرم‌آباد افزود: دستگاه “سی‌تی‌آنژیوگرافی” ۲۵۶ مولتی اسلایس یکی از دستگاه‌های پیشرفته است و با نصب آن خیلی از بیماران از مراجعه به استان‌های دیگر بی‌نیاز خواهند شد و از این ماه بیماران می‌توانند از این دستگاه استفاده کنند.

وی با بیان اینکه ۲میلیون یورو برای خرید دو دستگاه اصلی هزینه شده است، بیان کرد: در مجموع ۱۳۰ میلیارد تومان برای تامین و خرید تجهیزات فوق هزینه شده که قسمت عمده‌ای از این اعتبارات تامین و پرداخت شده و مابقی نیز به زودی پرداخت می‌شود.

مرادی فرد با بیان اینکه بیمارستان شهید مدنی به علت بافت قدیمی آن جزو بیمارستان‌های درجه دو کشور محسوب می‌شود، افزود: در این بیمارستان قلب، همه بخش‌ها بازسازی شدند و تنها یک قسمت آن باقی مانده است.

جانشین و قائم مقام بیمارستان شهیدآیت‌الله مدنی خرم‌آباد گفت: برای بازسازی بین ۴ تا ۵ میلیارد تومان نیاز داریم که مربوط به ICU قلب و POST ICU جراحی قلب باز است.

وی اضافه کرد: در بحث نیروی انسانی در حیطه قلب و عروق تنها یک نفر جراح قلب و عروق کم داریم.

مرادی فرد ادامه داد: با توجه به ترتیب متخصص قلب در این بیمارستان برای آموزش دانشجویان و درمان بیمارن قلبی نیاز به تامین یک سری تجهیزات و دستگاه‌های همچون الکتروفیزیولوژی و ابلیشن است.

جانشین و قائم مقام بیمارستان شهیدآیت‌الله مدنی خرم‌آباد یادآور شد: این دستگاه برای بیمارانی که آریتمی دارند موثر است.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=22861

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.