آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
2
سردار یحیی الهی:

پیام تبریک سردار فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت حماسه آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت

  • کد خبر : 22830
  • ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸
پیام تبریک سردار فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت حماسه آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت
 فرمانده انتظامی استان در پیامی فرا رسیدن سوم خرداد سالروز آزاد سازی خر مشهر، و روز ملی مقاومت تبریک گفت

به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک وبه نقل ازخبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار”یحی الهی” با صدور پیامی سوم خردادماه؛ سالروز فتح خرمشهر را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است؛

تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران، مملو از رویدادهایی است ر یک به عنوان تابلوی افتخاری ثبت شده است. در این میان، حماسه آزادسازی خرمشهر، به عنوان نقطه عطفی به‌شمار می‌آید که با مدد الهی و با صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به منصه ظهور رسید.

سالگرد حماسه‌ عظیم آزادسازی خرمشهر، روز ملی مقاومت و یادآور نقطه عطف سال های روشن دفاع مقدس و روزهای غریب اتکای مظلومانه‌ آسمانی‌ترین انسان هایی که گمنامی جهاد در راه خدا و فضیلت های معنوی دفاع از شرف و نوامیس و ارزش های مقدس این خاک پاک را بر مادیات و شهرت دنیوی ترجیح داده و به سرافرازی ماندگار، پیوند دادند.

بی تردید سوم خرداد و سالروز حماسه فتح خرمشهر فرصت مغتنمی است برای بازبینی و بازشناسی تاریخ بلند مقاومت ملت ایران، ملتی که با انقلاب خونین خود راه جدیدی را فرا روی بشریت گشود.

بر همه ما فرض است تا یاد کنیم و گرامی بداریم رشادت‌ها و جانفشانی‌های دلیرمردانی که در تاریخ پر فراز و نشیب این انقلاب با تکیه بر قدرت لایزال الهی،حماسه‌ای عظیم و نقطه عطفی همچون آزادسازی خرمشهر قهرمان را رقم زده و در آن دوران حساس، معادلات قدرت‌های استکباری جهان را بهم ریختند.

سردار الهی در پایان با تبريك و تهنيت سالروز اين پیروزی بزرگ الهي را به محضر فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی)، فاتحان خرمشهر، خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ايثارگران و جانبازان ۸ سال دفاع مقدس و مردم شهید پرور استان، عزت، اقتدار و توفیقات روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و طول عمر با برکت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را از درگاه خداوند منان مسئلت کرد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=22830

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.