آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
2

برگزاری مراسم افتتاحیه وآغاز رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان کشوردر خرم آباد

  • کد خبر : 22619
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۸:۵۵
برگزاری مراسم افتتاحیه وآغاز رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان  کشوردر خرم آباد

مراسم افتتاحیه سی و دومین مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور، یادواره کنگره ۶۵۴۴ شهید والا مقام لرستان در سالن شهید چاغروند خرم آباد آغاز شد. به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک، به همت و مساعدت استاندار لرستان و پیگیری های مدیرکل ورزش و جوانان لرستان و همچنین سرپرست هیئت بوکس استان سی و دومین […]

مراسم افتتاحیه سی و دومین مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور، یادواره کنگره ۶۵۴۴ شهید والا مقام لرستان در سالن شهید چاغروند خرم آباد آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک، به همت و مساعدت استاندار لرستان و پیگیری های مدیرکل ورزش و جوانان لرستان و همچنین سرپرست هیئت بوکس استان سی و دومین مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور، یادواره کنگره ۶۵۴۴ شهید والا مقام لرستان در سالن شهید چاغروند خرم آباد با حضور ۳۲ استان و ۵۰۰ ورزشکار بوکسور در رده جوانان عصر امروز مورخ ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ آغاز شد.

در این افتتاحیه کشوری مدیرکل زندان های استان، سیدآرش قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس بسیج ورزشکاران استان و شهرستان، شریفی شهردار الشتر،شهرداری خرم آباد،اداره کل آموزش و پرورش لرستان، و برخی از مسئولان استان حضور داشتند.

سید آرش قیاسیان  مدیرکل ورزش و جوانان  لرستان عنوان کرد: خدمت دبیر فدراسیون بوکس، ممسئولان استانی، پیشکسوتان و مربیان استان، کادرفنی تیم ملی، تمامی میهمان عزیز، ورزشکاران، سرپرستان، مربیان و داوران که از سراسر کشور در خرم آباد حضور پیدا کرده‌اند، خیرمقدم می‌گویم. از مسئولان تشکر می‌کنم که به ما کمک کردند تا بستر فراهم شود و میزبان رقابت‌های کشوری بوکس در رده‌سنی جوانان باشیم. امیدوارم روزهای خوبی را در این استان سپری کنید.

دانشمند دبیر فدراسیون ضمن عرض خیرمقدم به حاضران در این مراسم گفت:  دکتر زیویار استاندار ، قیاسیان مدیرکل ورزش و جوانان لرستان  وهیات بوکس استان که به تنهایی و با اتکا به خداوند بزرگ امروز توانست یکی از بهترین میزبانی‌ها و مسابقات را به میزبانی استان برگزار کند، خداقوت می‌گویم. امیدوارم همه مسئولان استان که دستی در کار دارند همکاری کنند و در وفاق هرچه بیشتر جامعه ورزش گام بردارند؛ جامعه‌ای که می‌تواند یک اجتماع بزرگ را به تحرک وادارد و تسکین دردهای مردم باشند.

این مسابقات از تاریخ ۲۲ الی ۲۶اردیبهشت به میزبانی خرم آباد در سالن شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی خرم آباد ادامه دارد ودر نهایت ۱۳ وزن جهت انتخابی تیم ملی اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان معرفی میگردند

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=22619

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.