آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
1
رئیس کل دادگستری لرستان:

قضاوت از مجازات‌های عبرت‌آموز استفاده کنند ۱۸ اردیبهشت

  • کد خبر : 22564
  • ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۲
قضاوت از مجازات‌های عبرت‌آموز استفاده کنند ۱۸ اردیبهشت
رئیس کل دادگستری لرستان گفت: قضاوت از مجازات‌های عبرت‌آموز برای افزایش امنیت در جامعه استفاده می‌شود.

– رئیس کل دادگستری لرستان گفت: قضاوت از مجازات‌های عبرت‌آموز برای افزایش امنیت در جامعه استفاده می‌شود.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از روابط عمومی دادگستری لرستان حجت الاسلام والمسلمین سعید شهواری در دیدار با سردار یحیی الهی فرمانده مدیریت لرستان اظهار کرد: زمانی که شرارت یا اختلالی در نظم ایجاد می‌شود مردم آن وقت متوجه می‌شوند که امنیت نعمت بزرگی است و کشور ما با ماست. همه دشمن‌هایی که دارند و با همه برنامه‌ریزی‌ها و توطئه‌هایی هستند که بر آن‌ها کانون می‌گیرند، امنیت مثال زدنی دارد و در اطراف خود که در آن بحران است دارای امنیت امنیتی است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مولفه های مهم امنیت نیروی خدام پرتلاش مدیریت و دستگاه قضا است، گفت: همه در یک کشتی هستیم و مقصد ما مشخص است، ماموریت های ما متفاوت است، ما به مقصد نمیرسیم مگر اینکه این کار، همکاری و وحدت است. داشته باشیم.

وی افزود: باید دستگاه‌های مسئول را پاسخگو به ویژه در حوزه جرم ما یک سلسله جرائمی است که ارتباطی با ترک فعل مستقیم دارد که دستگاهی که متولی یک کار را انجام می‌دهد، نمی‌دهد و نتیجه این ترک فعل فیزیکی است.

شهورای بیان کرد: در بحث اراضی ملی و منابع طبیعی، قانون تاکید کرده است که خشت اول احداث می شود که بایستی تخریب شود اما وظیفه خود را نمی دهد و یک بنای عظیم ساخته می شود و آن را تخریب می کند. پی دارد و در افکار عمومی تخریب منزل مردم می باشد همچنین آن ساختمان از منابع و امکانات کشور ساخته شده است.

نماینده عالی دستگاه قضایی در لرستان گفت: دستگاه‌های مسئول را پاسخگو می‌کند و برای دستگاه‌هایی که وظیفه خود را انجام می‌دهند، پرونده می‌دهیم و بدون اغماض و تعارف با آنها مواجه می‌شوند.

وی در ادامه ضمن اشاره به اینکه در برخورد با تبعیض، رانت و خطای هر ضرری داشته باشد شخصا پرداخت خواهد کرد، ادامه داد: جرائم خشن باعث ایجاد ناامنی است، زحمات نیروی انتظامی در دستگیری مجرمان جرائم خشن را که روزانه شهید تقدیم کشور می کند. بایستی قدر دانست و ما نیز در رسیدگی قضایی بدون اغماض و عبرت آموز با آنها بحث کرد و همچنین این عشق شامل آزادی مشروط، پابند الکترونیک و تخفیفات قانونی نخواهند شد.

شهواری تأکید می کند که تا زمانی که بنده هستم آزادی مشروط و تخفیفات حقوقی حساب و کتاب دارد، بیان کرد: ما به قضاوت می گوییم که از مجازات های عبرت آموز استفاده می شود تا انشاالله بتوانیم نعمت امنیت را برای جامعه به ارمغان بیاوریم انجام دهیم.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=22564

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.