آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 7 ذو القعدة 1445 Tuesday, 14 May , 2024
3
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان لرستان:

سه‌هزار و ۳۱۶ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در لرستان پرداخت شد

  • کد خبر : 22235
  • ۳۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۳
سه‌هزار و ۳۱۶ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج در لرستان پرداخت شد
معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: سه‌هزار و ۳۱۶ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج طی سال گذشته به ۲۳ هزار و ۹۳۹ نفر در استان پرداخت شده است.

– معاون جوانان اداره کل ورزش و جوانان لرستان گفت: سه‌هزار و ۳۱۶ میلیارد تومان تسهیلات ازدواج طی سال گذشته به ۲۳ هزار و ۹۳۹ نفر در استان پرداخت شده است.

شهاب مولایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: سال ۱۴۰۰ تعداد ۲۷ هزار و ۶۹۷ متقاضی برای دریافت تسهیلات ازدواج ثبت نام کردند که ۲ هزار و ۵۲ میلیارد تومان تسهیلات به ۲۳ هزار و ۸۱۸ لرستانی پرداخت شد.

وی اضافه کرد: اکنون پنج هزار و ۲۴۴ نفر در صف انتظار دریافت وام هستند که این تعداد مربوط به افرادی است که تعیین شعبه شده اند.

وی با تاکید بر اینکه متقاضیان باید از زمان تشکیل پرونده ظرف مدت ۱۰ روز نسبت به تعیین شعبه بانکی خود اقدام کنند ادامه داد: سال گذشته ۳۸ هزار و ۴۸۳ نفر از استان برای دریافت وام ازدواج در سامانه بانک مرکزی ثبت نام کرده اما ۹هزار و ۳۰۰ نفر تاکنون اقدامات لازم برای تشکیل پرونده را انجام نداده اند.

مولایی تصریح کرد: لرستان در راستای پرداخت تسهیلات ازدواج، فروردین ماه سال گذشته در رتبه ۲۷ کشور قرار داشت اما امسال در رتبه ۱۴ قرار دارد.

وی افزود: پرداخت تسهیلات توسط شعب بانک های عامل بیانگر تعهد بانک ها نسبت به وظایف خود است در حالیکه برخی بانک های استان از مسوولیت خود قصور کرده اند که انتظار می رود همکاری لازم از طرف آنها در راستای پرداخت وام ازدواج صورت گیرد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=22235

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.