آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 11 ذو القعدة 1445 Saturday, 18 May , 2024
2
مدبر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان:

بیش از ۳۳ هزار دلار تولیدات تعاونی‌های لرستان صادر شد

  • کد خبر : 21965
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶
بیش از ۳۳ هزار دلار تولیدات تعاونی‌های لرستان صادر شد
مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تعاونی های این استان پارسال ۳۳ هزار و ۴۴۵ دلار از تولیدات خود را به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان گفت: تعاونی های این استان پارسال ۳۳ هزار و ۴۴۵ دلار از تولیدات خود را به کشورهای حاشیه خلیج فارس صادر کردند.

“علی جهانی” روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بیشترین میزان این صادرات محصول زعفران و پس از آن فرش، پوشاک و دام زنده بوده است.

وی با اشاره به صادرات ۳۲ هزار و ۴۴۷ دلاری تعاونی های لرستان در سال ۱۴۰۰ تصریح کرد: با توجه به از سرگیری ارتباطات با برخی کشورهای همسایه و بازار هدف این کشورها، پیش بینی می شود صادرات تعاونی های لرستان در سال جاری به ۲ برابر افزایش یابد.

جهانی با اشاره به تشکیل ۶ هزار و ۶۰۳ تعاونی در سطح استان لرستان ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر تنها نصف این تعاونی ها فعال است که چنانچه هر تعاونی فعال شده و هفت نفر را مشغول نماید می توانیم به اشتغالی ۲۱ هزار نفری در این بخش دست یابیم که رقم بسیار بالایی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان اضافه کرد: تفاهم نامه هایی با بنیاد علوی، استانداری، صندوق روستایی و قرارگاه امام رضا(ع) در راستای کمک به این مجموعه های تعاونی منعقد شده است و امید می رود با کمک به این تعاونی ها گام موثری در راستای اشتغال و افزایش سطح رفاه در جامعه برداریم.

هم اکنون سه هزار و ۸۰ تعاونی با اشتغال بیش از ۳۰ هزار نفر در لرستان فعال است

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=21965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.