آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
2
"رضا عبدی:

جابجایی مسافران نوروزی توسط ناوگان عمومی لرستان ۲۶ درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 21618
  • ۰۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷
جابجایی مسافران نوروزی توسط ناوگان عمومی لرستان ۲۶ درصد افزایش یافت
جابجایی مسافران نوروزی توسط ناوگان عمومی لرستان ۲۶ درصد افزایش یافت - معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: جابجایی مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی استان از آغاز تعطیلات نوروزی ۱۴۰۲ تاکنون نسبت به سال گذشته ۲۶ درصد افزایش یافته است.

جابجایی مسافران نوروزی توسط ناوگان عمومی لرستان ۲۶ درصد افزایش یافت
– معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان گفت: جابجایی مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی استان از آغاز تعطیلات نوروزی ۱۴۰۲ تاکنون نسبت به سال گذشته ۲۶ درصد افزایش یافته است.

“رضا عبدی” روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همزمان با آغاز طرح و سفرهای نوروزی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا پایان چهارم فروردین ماه جاری، ۶ هزار و ۵۹۲ سفر از طریق ناوگان عمومی و از مبدا استان به مناطق مختلف صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶ درصد رشد داشته است.

وی اظهار داشت: در این مدت ۴۹ هزار و ۵۴۷ هزار مسافر از این طریق جابجا و ۲۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته که بیشترین مسافر جابجا شده با ناوگان عمومی مسافر در روزهای ۲۴، ۲۷ و ۲۸ اسفند ماه ۱۴۰۱ بوده است.

وی با بیان اینکه کمترین سفر در ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ و اول فروردین جاری به ثبت رسیده است تصریح کرد: در این مدت تعداد مسافر وارد شده به استان از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی ۳۷ هزار و ۹۴۵ نفر بوده که نسبت به مدت مشابه گذشته ۱۲ درصد کاهش نشان می دهد.

عبدی ادامه داد: تعداد مسافر خارج شده از استان نیز با ۲۶ درصد افزایش به ۲۶ هزار و ۳۸۰ نفر رسیده و تردد ورودی به استان نیز با ۴۹۸ هزار و ۳۳۸ وسیله نقلیه یک درصد افزایش داشته است و با توجه به افزایش تعداد مسافرت ها به خارج از استان، سفرهای خروجی وسایل نقلیه ناوگان حمل و نقل عمومی لرستان نیز با ۵۰۰ هزار و ۱۲۸ وسیله، ۱۱درصد افزایش نشان می دهد.

یکهزار و ۳۴۲ دستگاه ناوگان عمومی لرستان در خدمت مسافران نوروزی

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان همچنین گفت: ۸۳ شرکت مسافربری در قالب ۴۴ شرکت اتوبوسرانی، ۱۸ شرکت سواری کرایه و ۲۱ شرکت مینی بوسرانی همزمان با طرح نوروزی امسال آماده خدمت هستند.

به گفته عبدی هم اکنون ۱۱۰ دستگاه اتوبوس، ۵۲۵ دستگاه مینی بوس و ۷۰۷ دستگاه سواری کرایه برای ناوگان حمل و نقل عمومی استان ثبت شده است و کار جابجایی مسافران نوروزی را با با نظارت کارشناسان و بازرسان انجام خواهند داد.

وی با اشاره به آغاز طرح کشیک نوروزی ناوگان حمل و نقل عمومی لرستان از ۲۴ اسفند ادامه داد: همچنین نمایندگان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در پایانه های برون استانی خرم آباد، بروجرد، دورود و الیگودرز حضور دارند و به شکایات مردم رسیدگی می کنند

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=21618

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.