آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
0

نخستین رویداد بوت کمپ دو روزه تیم‌سازی و شبکه‌سازی در لرستان توسط مرکز رشد جهاد دانشگاهی استان

  • کد خبر : 21240
  • ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۵:۱۶
نخستین رویداد بوت کمپ دو روزه تیم‌سازی و شبکه‌سازی در لرستان توسط مرکز رشد جهاد دانشگاهی استان
نخستین بوت کمپ دو روزه تیم‌سازی و شبکه‌سازی در لرستان هفتم اسفند توسط مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان در راستای اجرای طرح توفا و با همکاری بنیاد نخبگان استان و دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد در محل دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی شروع و در پایان روز 8 اسفند به اتمام رسید.

نخستین بوت کمپ دو روزه تیم‌سازی و شبکه‌سازی در لرستان هفتم اسفند توسط مرکز رشد جهاد دانشگاهی لرستان در راستای اجرای طرح توفا و با همکاری بنیاد نخبگان استان و دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد در محل دانشکده کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی شروع و در پایان روز ۸ اسفند به اتمام رسید.
حسن ماله میر معاون فناوری مرکز رشد بیان کرد: هدف از برگزاری این بوت کمپ علاوه بر آموزش مفاهیم تیم‌سازی و شبکه‌سازی و تمرین کار گروهی به شکل کاربردی، تشکیل استارتاپ و حمایت از توسعه کارآفرینی است.
زینب پورقبادی کارشناس فناوری مرکز رشد جهاددانشگاهی اعلام نمود که این بوت کمپ ماحصل تلاشهای چندماهه تیم اجرایی طرح توفا در جهاددانشگاهی و ارائه اموزش های کاربردی با هدف تشکیل تیم و ایجاد استارتاپ های موفق در استان و تقویت اکوسیستم استارتاپی در لرستان می باشد.
در پایان رویداد تیم‌های برگزیده معرفی و در قالب استارتاپ در مراکز رشد پذیرش و مورد حمایت قرار خواهند گرفت.
در این رویداد شرکت کنندگان طرح توفا و جمعی از دانشجویان علاقمند و همکاران دانشگاه آزاد اسلامی خرم‌آباد با نحوه تشکیل تیم‌های استارتاپی آشنا و از آموزش‌های روح الله خسروی مدرس رویداد و مشاوره‌های منتورهای استارتاپی بهره‌مند شدند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=21240

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.