آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
3
ایرج سپهوند:

پلیمر یک گام تا لیگ برتر هندبال

  • کد خبر : 21070
  • ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۰:۴۷
پلیمر یک گام تا لیگ برتر هندبال
مدیرعامل باشگاه فرهنگی-ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد از تماشاگران لرستانی دعوت کرد با حضور در سالن شهید چاغروند جشن صعود به لیگ برتر را بگیرند.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی-ورزشی پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد از تماشاگران لرستانی دعوت کرد با حضور در سالن شهید چاغروند جشن صعود به لیگ برتر را بگیرند.

ایرج سپهوند در گفت‌وگو با روابط عمومی باشگاه پلیمر، اظهار کرد: امروز دور گروهی مرحله نهایی لیگ دسته اول هندبال باشگاه‌های کشور که در سالن شهید چاغروند مجموعه ورزشی تختی برگزار می‌شود با برگزاری چهار دیدار به پایان رسید.

وی ادامه داد: پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد با نتیجه ۲۸ بر ۲۰ پارس پویان بهبهان را شکست داد و ضمن کسب سومین پیروزی پیاپی به‌عنوان تیم اول گروه A به نیمه‌نهایی صعود کرد و فردا ساعت ۱۶ به مصاف سنگ‌آهن بافق می‌رود و در صورت پیروزی به لیگ برتر صعود می‌کند.

سپهوند یادآور شد: دیگر دیدار نیمه‌نهایی را آلومینیوم اراک و آنا صنعت کاشان برگزار می‌کنند و روز جمعه با برگزاری دیدار رده‌بندی و فینال پرونده این رقابت‌ها بسته می‌شود.

مدیرعامل باشگاه پلیمر خلیج فارس خرم‌آباد گفت: دیدار نیمه‌نهایی پلیمر و سنگ‌آهن بافق روز پنج‌شنبه ساعت ۱۶ به طور مستقیم از نرم‌افزار «آنتن» پخش خواهد شد.

وی ضمن تشکر از تماشاگرانی که با حضور در سالن مسابقات به نماینده لرستان انگیزه می‌دهند، افزود: از تماشاگران فهیم لرستانی می‌خواهیم فردا هم با حضور در ورزشگاه، نماینده استان را مورد حمایت قرار دهند و جشن صعود به لیگ برتر را بگیریم.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=21070

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.