آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
1
سردار یحیی الهی:

دستگیری کلاهبردار حرفه ای با کشف۳۱ فقره کلاهبرداری در لرستان

  • کد خبر : 20729
  • ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
دستگیری کلاهبردار حرفه ای با  کشف۳۱ فقره کلاهبرداری در لرستان
- فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای و کشف 31 فقره کلاهبرداری به ارزش 2 میلیارد و 400 میلیون ریال در خرم آباد خبر داد.

– فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای و کشف ۳۱ فقره کلاهبرداری به ارزش ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال در خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “یحیی الهی” در تشریح این خبراظهار داشت: در پی مراجعه ۳ شهروند به پلیس فتا استان و اعلام اینکه یک نفر با ترفندهای سودجویانه از طریق اپیلیکشن دیوار اقدام به تماس جهت خرید طلا و جواهرات و گوشی تلفن آیفون از آنان نموده، و پس از قرار ملاقات و دریافت کالا از مالباختگان ، با ترفند ارائه رسید جعلی توسط نرم افزارهای مربوطه مبنی بر اینکه به حساب آنان پول واریز نموده از آنان کلاهبرداری که موضع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با اشراف اطلاعاتی فردکلاهبردار که دارای سوابق متعدد کیفری و ۶ سال زندان می باشد را در خرم آباد شناسایی و طی عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی تعدای گوشی و سیمکارت جعلی کشف شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: متهم در تحقیقات پلیس به ۳۱ فقره کلاهبرداری در لرستان و سایر استان های کشور اعتراف و ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال  کلاهبرداری از وی کشف شده است.

سردارالهی در پایان با اشاره به اینکه پلیس با کلاهبرداران و متخلفان برخورد قانونی خواهد کرد، به شهروندان توصیه کرد حین انجام خرید و فروش از طریق فضای مجازی نهایت دقت لازم را بکار ببرند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=20729

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.