در هفته پایانی دور رفت لیگ دسته اول خیبر خرم اباد در همدان در برابر تیم در بحران شهرداری با دو گل مغلوب شد.
به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک، در هفته هفدهم لیگ دسته اول خیبر با کمالوند بی کیفیت، ضعیف وبازیکنان گران قیمت بی کیفیت ومعمولی در برابر شهرداری همدان که بازیکنان ومربیانش به دلیل عدم حمایت در هفته گذشته در اعتصاب به سر برده وحتی برای تمرین هم زمین نداشته واین تیم آواره وبدون امکانات با غیرت وتعصب مثال زندنی تیم بی کیفیت وبازیکنان بدون انگیز وشکن سیر غیر بومی خیبر را با دو گل دقایق اول واخر مسعود رمضانی ومحمد رضا کوشکی را شکست دهد تا ثابت شود سلاح غیرت، تعصب وهم بهترین اسلحه برای مقابله با افکار نخ نما وپوسیده مربیان پر ادعا و…… است.
با این روند وخط حمله ضعیف وناتوان خیبر این تیم در نیم فصل دوم هم با تفکرات مربی پر مدعی وبدون برنامه خود قطعا به جای نخواهد رسید وهزینه های میلیاردی غیر بومی های بی کیفیت فقط حسرت وناامیدی را برای فوتبال پر انرژی ومتعصب لرستان در بر خواهد داشت.

شهرداری همدان که پس از سه شکست پیاپی در هفته‌های گذشته امروز به دنبال نتیجه‌گیری مقابل خیبر خرم‌آباد بود، به بهترین شکل توانست این کار را انجام بدهد و با دو گل زودهنگام و دیرهنگام توانست دروازه شاگردان کمالوند را باز کند و سه امتیاز حساس این دیدار خانگی را به دست بیاورد.

شهرداری همدان در دقیقه ۴ توسط مسعود رمضانی به گل رسید و با یک نمایش دفاعی منسجم توانست این گل را تا لحظات پایانی حفظ کند و در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده هم یک دیگر با ضربه محمدرضا کوشکی بزند و صاحب سه امتیاز این مسابقه شود.

تیم فوتبال شهرداری همدان با کسب پنجمین پیروزی فصل ۲۱ امتیازی شد و برحسب تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال خوزستان در جایگاه هشتم جدول لیگ یک قرار گرفت و شاگردان کمالوند هم با این باخت ۲۵ امتیازی ماندند و در رتبه پنجم جدول ایستادند.

خیبر خرم آباد : کورش ملکی ،مهران امیری ،محمد رضا پور محمد(محسن طرحانی)،مجتبی لطفی ،احمد بهاروندی(بابا محمدی)،رضا علیاری ،میلاد کمندانی ،رضا صدری ،محمود شفیعی ،سینا حاتمی ،حسین شهابی سرمربی :فراز کمالوند