آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
1

اهداء تندیس مدیرجهادی به مدیرکل تامین اجتماعی استان لرستان دربرنامه تلویزیونی افق روشن

  • کد خبر : 20550
  • ۰۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱
اهداء تندیس مدیرجهادی به مدیرکل تامین اجتماعی استان لرستان دربرنامه تلویزیونی افق روشن

مدیرکل تامین اجتماعی استان لرستان ازسوی برنامه تلویزیونی افق روشن شبکه لرستان به عنوان مدیرجهادی وتلاشگر انتخاب وبا اهداء تندیس موردتجلیل قرارگرفت .  به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک ،منوچهرگودرزی مدیرکل تامین اجتماعی استان لرستان در سومین حضور خود دربرنامه تلویزیونی افق روشن شبکه لرستان براساس گزارشات مردمی و پایش های همه جانبه توسط […]

مدیرکل تامین اجتماعی استان لرستان ازسوی برنامه تلویزیونی افق روشن شبکه لرستان به عنوان مدیرجهادی وتلاشگر انتخاب وبا اهداء تندیس موردتجلیل قرارگرفت .

 به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک ،منوچهرگودرزی مدیرکل تامین اجتماعی استان لرستان در سومین حضور خود دربرنامه تلویزیونی افق روشن شبکه لرستان براساس گزارشات مردمی و پایش های همه جانبه توسط عوامل این برنامه تلویزیونی و بواسطه تحقق وعده ها و انتظارات مطرح شده مردم دربرنامه های قبلی به عنوان مدیرکل جهادی و تلاشگر با اهداء تندیس مورد قدردانی قرارگرفت .

گودرزی در این برنامه به سیاستهای تامین اجتماعی در حوزه خدمات الکترونیک اشاره کرد و گفت : درراستای اجرای طرح ۳۰۷۰ بیش از ۳۰ خدمت تامین اجتماعی می بایست غیرحضوری می شد تا ۷۰میلیون بار مراجعه تامین اجتماعی در طول سال کاهش یابد، که با برنامه ریزی مدیران ستادی و با همت همکاران استانها این خدمات به بیش از ۴۰ نوع خدمت ارتقاء و توسعه یافته است که صدور ۳۲ هزار سند تعهدات کوتاه مدت در۸ ماهه اخیر به مبلغ ۱۴ میلیارد تومان و پرداخت ۷۴ میلیارد تومان بابت پرداخت مقرری بیمه بیکاری به صورت غیرحضوری بیانگر ارتقاء سطح خدمات ازطریق طرح مذکور می باشد .

مدیرکل تامین اجتماعی استان لرستان به مجموعه فعالیتها و تلاشهای این اداره کل در انعکاس و اطلاع رسانی طرح بخشودگی جرائم کارفرمایان اشاره کرد و افزود: با اجرای طرح بخشودگی جرائم درسال گذشته بیش از ۱۸۰۰فقره بدهی مربوط به کارفرمایان مدیون تقسیط که در پی آن ۱۳۵ میلیارد تومان از جرائم کارفرمایان بدهکار بخشیده شد. شایان ذکراست در راستای حمایت ازتولید و تولیدکنندگان درشش ماهه اول سال جاری ۱۱۷۷ فقره بدهی برای کارفرمایان تقسیط شده است .

گودرزی تصریح کرد: یکی از دغدغه های مردم در برنامه های قبلی سرعت در فرایند صدور مفاصا حساب برای پیمانکاران بود که در شش ماهه اول سال گذشته تعداد پیمانهای محاسبه شده جهت صدور مفاصا حساب ۲۱۰۰فقره بوده که با اصلاح فرایندها در شش ماهه اول سال جاری این شاخص به تعداد۵۳۱۷فقره یعنی به ۲/۴۲برابر افزایش یافته است.

وی همچنین از طرح بیمه فراگیرخانواده ایرانی به عنوان طرح تحولی سازمان یاد کرد و اضافه کرد : در طرح بیمه فراگیرخانواده ایرانی پوشش بیمه ای مناسب برای دانشجویان ، زنان خانه دار و دختران مورد تاکید قرارگرفته است که از آغاز اجرای این طرح تاکنون قریب به ۳۹۰۰ نفر بیمه شده مشمول این طرح نامنویسی و زیرچتر حمایتی سازمان قرار گرفته اند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان لرستان اظهارداشت : به منظور نظارت و پیگیری حقوق بیمه ای کارگران شاغل درکارگاهها ، در شش ماهه اول سال ۱۴۰۱ حدود ۳۱۰۳۹ بازرسی دوره ای از کارگاهها یعنی ۳۱درصدبیشتر از نرم مصوب تعیین شده از سوی سازمان مرکزی تامین جتماعی انجام شده و در بازرسی های کشفی ۳۱ درصد رشد در شش ماهه اول سال نسبت به نرم مصوب داشته ایم به طوری که ۱۵۰۰ نفر بیمه شده جدید به بیمه شدگان سازمان اضافه شده است .

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=20550

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.