آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
2

استقبال از همکاران جدید در مدیریت شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان

  • کد خبر : 20036
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
استقبال از همکاران جدید در مدیریت شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان

مراسم استقبال از همکاران جدید استخدام بانک رف اه کارگران استان لرستان  با حضور مهندس بهروز بالاوندی مدیر شعب ، علی احمدی معاونت شعب  ،  هاشم خسروی  رئیس حوزه حراست ،نصرت  اله رشیدیان رئیس حوزه بازرسی  ورضا کزازی  رئیس منابع انسانی برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی طلوع افلاک ، در این مراسم […]

مراسم استقبال از همکاران جدید استخدام بانک رف اه کارگران استان لرستان  با حضور مهندس بهروز بالاوندی مدیر شعب ، علی احمدی معاونت شعب  ،  هاشم خسروی  رئیس حوزه حراست ،نصرت  اله رشیدیان رئیس حوزه بازرسی  ورضا کزازی  رئیس منابع انسانی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی طلوع افلاک ، در این مراسم مهندس بالاوندی مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان ضمن خوشامدگویی به همکاران جدید، بانک رفاه کارگران را یکی از بانک های برتر در حوزه بانکی ،مشتری مداری و خدمات الکترونیکی  معرفی کردند.

ایشان همچنین انتخاب و انگیزه همکاران جدید برای همکاری دربانک رفاه را ارزشمند دانستند و بیان کردند که تیم سرمایه انسانی با تمام ظرفیت های در اختیار خود و با همت متقابل همکاران، تلاش خواهد کرد که به انتظارات و خواسته ها جامه عمل بپوشاند.

مدیر شعب بانک رفاه کارگران استان لرستان از همکاران خواستند که با ایده پردازی در به نتیجه رساندن انتظارات و تحقق اهداف بانک رفاه،  نهایت کوشش و جدیت خود را به کار ببندند.

وی با ذکر این نکته که با راه اندازی سامانه مدیریت دانش همکاران می توانند با به اشتراک گذاشتن دانش و تخصص هایشان در این سامانه، به اعتلا و مستند سازی دانش  بانک یاری رسانند.

علی احمدی معاونت  مدیریت شعب استان لرستان نیز ضمن خوشامدگویی به همکاران جدید، همراهی و همگامی  همکاران را گامی موثر در تحقق اهداف متعالی بانک رفاه دانستند. در پایان به  رسم یادبود با اهدایی شاخه گل از همکاران جدید استخدام استقبال شد.

 

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=20036

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.