آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
2
مدیرکل ثبت احوال لرستان:

کاهش ۶ درصدی نرخ ولادت در الیگودرز

  • کد خبر : 18931
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۷
کاهش ۶ درصدی نرخ ولادت در الیگودرز
مدیرکل ثبت احوال لرستان گفت: واقعه ولادت طی پنج ماهه نخست امسال در شهرستان الیگودرز ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد کاهش یافته است.

مدیرکل ثبت احوال لرستان گفت: واقعه ولادت طی پنج ماهه نخست امسال در شهرستان الیگودرز ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد کاهش یافته است.
به گزارش یافته، فریبرز امیری در نشست شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی الیگودرز اظهار داشت: ۷۰۹ مورد واقعه ولادت طی پنج ماهه نخست امسال در شهرستان الیگودرز ثبت شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶ درصد کاهش یافته است.
 مدیرکل ثبت احوال لرستان  افزود: ولادت نوزادان در این شهرستان شامل ۳۸۵ پسر و ۳۲۴ دختر بوده و بر اساس آمار بیشترین نام نوزادان پسر” آریا ” و نوزادان دختر ” رستا ” است.
وی گفت: ۹۷ درصد از ولادت‌ها در مهلت قانونی ۱۵ روزه به ثبت رسید که برای ثبت دقیق و به روز وقایع حیاتی، همکاری تمامی ادارات عضو شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی با اداره کل ثبت احوال ضروری است.
امیری با بیان اینکه در این مدت ۹۸ مورد طلاق در شهرستان الیگودرز به ثبت رسید بیان کرد: کارت ملی هوشمند نقش مهمی در راستای تحقق دولت الکترونیک دارد و باید با اتخاذ تدابیر لازم از تمام قابلیت های آن استفاده شود.
فرماندار الیگودرز هم در این جلسه برای ثبت دقیق و بروز وقایع حیاتی، همکاری تمامی ادارات عضو شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی شهرستان با اداره ثبت احوال را ضروری دانست.
خسروی در ادامه سخنان خود  به اجرای طرح کارت ملی هوشمند در کشور اشاره کرد و افزود: کارت ملی هوشمند  نقش مهمی در راستای دولت الکترونیک دارد و باید با اتخاذ تدابیری از تمام قابلیت های این کارت استفاده شود
 جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع حیاتی با حضور خسروی فرماندار ، امیری پریان مدیرکل ثبت احوال استان لرستان، خانم رضائی ریاست اداره ثبت احوال شهرستان الیگودرز و اعضای این شورا در فرمانداری الیگودرز برگزار شد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=18931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.