آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
1
سردار یحیی الهی:

دستگیری کلاه‌برداران ۵۰ میلیاردی در پوشش فروش عتیقه‌جات

  • کد خبر : 18163
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۷
دستگیری کلاه‌برداران ۵۰ میلیاردی در پوشش فروش عتیقه‌جات
فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری ۲ کلاه‌بردار حرفه‌ای که در پوشش فروش عتیقه‌جات مبلغ ۵۰ میلیارد ریال از شهروندان کلاه‌برداری کرده‌اند،

فرمانده انتظامی استان از شناسایی و دستگیری ۲ کلاه‌بردار حرفه‌ای که در پوشش فروش عتیقه‌جات مبلغ ۵۰ میلیارد ریال از شهروندان کلاه‌برداری کرده‌اند، سردار “یحیی الهی” اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده به پلیس آگاهی استان با موضوع کلاه‌برداری در پوشش فروش عتیقه‌جات تقلبی در خرم‌آباد، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با جعل و کلاه‌برداری قرار گرفت.
وی افزود: مأموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و پلیسی ۲ کلاه‌بردار را در سطح شهر خرم‌آباد شناسایی و در عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان لرستان، گفت: متهمان دستگیرشده در تحقیقات صورت گرفته و در مواجه با دلایل و مستندات پلیس به ۵۰ میلیارد ریال کلاه‌برداری از شهروندان معترف و همراه پرونده تحویل مراجع ذی‌صلاح شدند.
سردار الهی، ضمن هشدار به افراد سودجو و کلاه‌بردار که پلیس با همکاری دستگاه قضائی با آنان برخورد قانونی خواهد کرد، به شهروندان توصیه کرد: در صورت مواجهه با این‌گونه موارد بلافاصله پلیس را در جریان قرار دهند

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=18163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.