آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
3
علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

قانونمند کردن فضای مجازی در حکمرانی باید عاقلانه و جهادی باشد

  • کد خبر : 17262
  • ۰۵ مرداد ۱۴۰۱ - ۰:۵۳
قانونمند کردن فضای مجازی در حکمرانی باید عاقلانه و جهادی باشد
در نخستین کنفرانس بین المللی رسانه، ارتباطات و حکمرانی سایبری که در محل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: برخی از اصحاب رسانه مطالبی در خصوص مواجه مجلس با حکمرانی سایبری ارائه دادند که خلاف نظر مجلس است. در عصر حاضر اهمیت فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست، بنابراین اهمیت فضای مجازی در حد انقلاب اسلامی است که حکمرانی بی بدیل و بی نظیری دارد و مجلس نیز همین نگاه را دارد.

علی نیکزاد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی: در نخستین کنفرانس بین المللی رسانه، ارتباطات و حکمرانی سایبری که در محل دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: برخی از اصحاب رسانه مطالبی در خصوص مواجه مجلس با حکمرانی سایبری ارائه دادند که خلاف نظر مجلس است. در عصر حاضر اهمیت فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست، بنابراین اهمیت فضای مجازی در حد انقلاب اسلامی است که حکمرانی بی بدیل و بی نظیری دارد و مجلس نیز همین نگاه را دارد.

قانونمند کردن فضای مجازی در حکمرانی باید عاقلانه، حکیمانه و جهادی صورت گیرد، امروز موضوع فضای مجازی در دست کسانی است که با حکمرانی بی بدیل، بی نظیر و نه غربی و نه شرقی جمهوری اسلامی موافق نیستند بنابراین اگر مستقل و قدرتمند نباشیم آنها براساس ارزش‌های اخلاقی ما کار را پیش نمی‌برند، بلکه ارزش‌های مدنظر خود را دنبال خواهند کرد، اگر مستقل نباشیم آنها عکس شهید سردار قاسم سلیمانی را از فضای مجازی پاک می‌کنند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=17262

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.