آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
2

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی :شهرداری و شورای شهر بروجرد در توسعه مجموعه ورزشی کارگران همکاری و تعامل داشته باشند

  • کد خبر : 16478
  • ۰۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی :شهرداری و شورای شهر بروجرد در توسعه مجموعه ورزشی کارگران همکاری و تعامل داشته باشند

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت :همکاری و هماهنگی با شهرداری بروجرد در توسعه اماکن ورزشی کارگران و رسیدگی به وضعیت کارگران و رفع مشکلات آنان گسترش می یابد . به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی طلوع افلاک ،علی جهانی در نشست مشترک با شهردار و رییس شورای شهر بروجرد با بیان اینکه دغدغه […]

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت :همکاری و هماهنگی با شهرداری بروجرد در توسعه اماکن ورزشی کارگران و رسیدگی به وضعیت کارگران و رفع مشکلات آنان گسترش می یابد .

به گزارش پایگاه خبری و تحلیلی طلوع افلاک ،علی جهانی در نشست مشترک با شهردار و رییس شورای شهر بروجرد با بیان اینکه دغدغه اصلی ما و وزارت متبوع بهبود وضعیت معیشت  و رفع مشکلات کارگران است ، اظهار داشت : رسالت اصلی و ذانی ما ایجاد فضای تفاهم بین کارگر و کارفرما می باشد که اهتمام به امر سازش و اقدامات پیشگیرانه برای تداوم آرامش در محیط های کارگری و پایداری اشتغال است .

وی با اشاره به توسعه مجموعه ورزشی کارگران بروجرد اشاره کرد و گفت :شهرداری و شورای شهر این شهرستان زمینه لازم را با همکاری و تعامل با این اداره کل زمینه تکمیل و  بهره برداری از طرح توسعه این مجموعه را فراهم کنند تا کارگران و خانواده های آنان از این امکانات استفاده کنند .

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان در پایان به ترویج و توسعه تعاونی های کارگر محور اشاره کرد و افزود :تسهیلاتی که به استان تخصیص داده شده لازم است که افراد وجد شرایط از این اعتبارات اشتغالزا به نحو احسن استفاده کنند .

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=16478

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.