آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
2
سردار یحیی الهی:

کشف ۱۹۸ کیلوگرم تریاک درعملیات مشترک پلیسی

  • کد خبر : 15923
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۵
کشف ۱۹۸ کیلوگرم تریاک درعملیات مشترک پلیسی
فرمانده انتظامي استان لرستان از توقیف یک دستگاه وانت نیسان و کشف 198 کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس کرمان خبرداد.

فرمانده انتظامي استان لرستان از توقیف یک دستگاه وانت نیسان و کشف ۱۹۸ کیلو گرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس کرمان خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار”یحیی الهی” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در تداوم طرح هاي عملياتي و هدفمند مبارزه با مواد مخدر، ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر لرستان و کرمان با اشراف اطلاعاتی از انتقال و جاسازي مقادير قابل توجهي مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ مطلع که با برنامه ريزي عملياتي ، شناسايي و دستگيري وی را در دستور کار قرار دادند.

وی در ادامه افزود: با تحقیقات پلیس فرد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه وانت نیسان در حال انتقال محموله مواد مخدر از استان هاي جنوبی به استان های همجوار می باشد.

فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: سرانجام تیمی مشترک از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و کرمان پس از هماهنگی با دستگاه قضائی به محور مربوطه اعزام و خودروی مورد نظر را در یک عملیات ضربتی توقیف و در بازرسی از آن ۱۹۸ کیلوگرم تریاک

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=15923

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.