آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
5
سردار یحیی الهی:

اعتراف سارق به ۲۶ فقره سرقت در الیگودرز

  • کد خبر : 15715
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰
اعتراف سارق به ۲۶ فقره سرقت در الیگودرز
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار"یحیی الهی" در این باره اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره انواع سرقت درسطح شهر" الیگودرز"، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پلیس قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار”یحیی الهی” در این باره اظهار داشت: در پي وقوع چندين فقره انواع سرقت درسطح شهر” الیگودرز”، موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پلیس قرار گرفت.
وي افزود: ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان با کارهای اطلاعاتی و پلیسی و رصد سارقان سابقه دار یک سارق حرفه ای و سابقه دار را در سطح حوزه استحفاظی شناسایی و دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان لرستان خاطرنشان كرد: سارق در تحقیقات صورت گرفته و در مواجه با مدارك و مستندات پلیس به ۲۶ فقره سرقت منزل، محتویات خودرو، مشاعات ساختمانی و غیره اعتراف کرد و مقادیری اموال مسروقه از وی کشف شد.
سردارالهی در پايان ضمن هشدار به سارقان که پلیس بدون هیچ گونه مماشاتی با آنان برخورد قانونی خواهد کرد به شهروندان توصیه کرد با استفاده از تجهيزات ايمني و هشدار دهنده سارقان را در رسيدن به اهداف شوم خود ناكام گذاشته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.
#پلیس۱۴۰۱
#پلیس_هوشمند۱۴۰۱
#اقتدار_امنیت_آرامش
#پلیس_لرستان

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=15715

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.