آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
2
سرهنگ حمید نجفی:

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در روستای فین ازنا

  • کد خبر : 15570
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱
دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در روستای فین ازنا
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ "حمید نجفی" در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی منجر به ضرب و جرح واقع در روستای فین که بعلت اختلافات قبلی و خانوادگی رخ داده بود بلافاصله ماموران در محل حاضر شدند.

دستگیری عاملان نزاع دسته جمعی در _ فرمانده انتظامی شهرستان ازنا از دستگیری کلیه عاملان نزاع دسته جمعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ “حمید نجفی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره نزاع دسته جمعی منجر به ضرب و جرح واقع در روستای فین که بعلت اختلافات قبلی و خانوادگی رخ داده بود بلافاصله ماموران در محل حاضر شدند.

وی گفت: پس از حضور ماموران و تحقیقات مشخص شد در تعاقب اختلافات قبلی ملکی و‌خانوادگی این افراد ، متاسفانه احدی از منازعین بوسیله سلاح گرم و چاقو بشدت مجروح و به بیمارستان انتقال می گردد.

فرمانده انتظامی شهرستان ازنا ادامه داد: در کمتر از چند ساعت ۶ نفر عامل اصلی این نزاع همگی دستگیر و طی هماهنگی قضایی همگی بازداشت و در اختیار پلیس می باشند.

این مقام انتظامی تصریح کرد:متاسفانه فرد مجروح بعلت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت نموده که اقدامات قانونی در این خصوص در حال انجام می باشد .

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=15570

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.