آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
0
سردار یحیی الهی:

کشف احتکار ۱۳ میلیاردی در لرستان

  • کد خبر : 15198
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹
کشف احتکار ۱۳ میلیاردی در لرستان
فرمانده انتظامی استان ازدستگیری محتکر و کشف مقادیری کالای اساسی احتکارشده به ارزش ۱۳میلیارد ریال درشهرستان "کوهدشت" خبر داد.

کشف احتکار ۱۳ میلیاردی در لرستان

فرمانده انتظامی استان ازدستگیری محتکر و کشف مقادیری کالای اساسی احتکارشده به ارزش ۱۳میلیارد ریال درشهرستان “کوهدشت” خبر داد.

سردار”یحیی الهی”در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: به دنبال دریافت اطلاعاتی مبنی بر دپو و احتکار مقادیری کالا‌های اساسی توسط فردی سودجو در انباری اطراف شهر”کوهدشت” بررسی موضوع در دستورکار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات می‌دانی و اطمینان از صحت گزارش‌های دریافتی با هماهنگی قضائی و همکاری دستگاه‌های مربوطه به محل مورد اعزام و با شناسایی انبار مذکور در بازرسی از آن ۷۵ تن گندم، یک هزار و ۲۰۰ عدد نوشابه، ۷ تن کود شیمیایی، ۸۵۰کیلوگرم کنسانتره و… احتکار شده فاقد مجوز کشف شد.

فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه گفت: کارشناسان ارزش کالا‌های احتکار شده را ۱۳میلیارد ریال برآورد کردند.

سردارالهی در پایان با اشاره به پلمب انبار مورد نظر خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه احتکار و قاچاق اقلام مصرفی باعث رکود اقتصادی درکشور می‌شود به شهروندان توصیه کرد هرگونه اخبار مربوطه به احتکار و قاچاق ارزاق عمومی را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=15198

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.