آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
3
بهمن جعفری:

لزوم درج قیمت تولیدکننده بر روی محصولات ⁨

  • کد خبر : 14884
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۷
لزوم درج قیمت تولیدکننده بر روی محصولات ⁨
سازمان صمت لرستان، گفت: طبق برنامه‌های وزارت صمت، تولیدکنندگان از اردیبهشت‌ماه ملزم به درج قیمت تولید کننده و مصرف کننده بر روی محصولات خود هستند.

رئیس سازمان صمت لرستان خبر داد:⁩
رئیس سازمان صمت لرستان، گفت: طبق برنامه‌های وزارت صمت، تولیدکنندگان از اردیبهشت‌ماه ملزم به درج قیمت تولید کننده و مصرف کننده بر روی محصولات خود هستند.
بهمن جعفری، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به تأکیدات نماینده ولی‌فقیه در لرستان در رابطه با نظارت بر بازار و در راستای جلوگیری از گران‌فروشی و رعایت حقوق مصرف‌کنندگان، وزارت صمت برنامه‌ای را از اول اردیبهشت‌ماه اجرایی شده است.
وی ادامه داد: در این برنامه تمام واحدهای تولیدی ملزم هستند بر روی کالاهای تولیدی خود قیمت تولید و مصرف کننده را درج کنند که با رعایت این موارد و درج قیمت‌ها بازرسان سازمان صمت، اداره‌کل تعزیرات و سایر دستگاه‌های نظارتی، از موضوع گران‌فروشی و تشدید مستمر بر نظارت می‌توانند موفق باشند.
جعفری عنوان کرد: با توجه به این‌که در ایام پایانی سال ۱۴۰۰ و ایام نوروز ۱۴۰۱ طرح نظارت ویژه نوروز را داشتیم و در ادامه طرح نظارتی ماه مبارک رمضان و خدمات سفر را نیز داشتیم.
رئیس سازمان صمت لرستان افزود: ۶۰ اکیپ بازرسی در سطح استان شکل گرفت که برخی از آن‌ها با تعزیرات، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف و سایر دستگاه‌های زیربط تشکیل شد و در حال پایش و نظارت بازار هستند که حقوق مصرف کنندگان رعایت شود.
وی ادامه داد: باتوجه به طرح ویژه‌ای که وزارت صمت در راستای درج قیمت تولید کننده و مصرف کننده در برنامه دارد و در ماه جاری در سراسر کشور عملیاتی می‌شود، امیدواریم شاهد کاهش گرانفروشی و ثبات قیمت ها باشیم.
جعفری تصریح کرد: درصورتی که شهروندان شاهد گران‌فروشی در هر واحد صنفی بودند مراتب را به شماره ۱۲۴ اعلام کنند که در اسرع وقت موضوع به اکیپ‌های نظارتی اطلاع داده می‌شود

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=14884

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.