آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
2
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان

تزریق ۱۱ هزار میلیارد تسهیلات ارزان‌قیمت به واحدهای تولیدی لرستان ⁨

  • کد خبر : 14782
  • ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
تزریق ۱۱ هزار میلیارد تسهیلات ارزان‌قیمت به واحدهای تولیدی لرستان ⁨
⁩ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: سال گذشته ۱۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزان‌قیمت به واحدهای تولیدی استان تزریق شد. سیروس ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال با توافق مجموعه‌های کارگری و منتخب خود کارگران تصمیماتی برای افزایش حقوق کارگران گرفته شده است.

تزریق ۱۱ هزار میلیارد تسهیلات ارزان‌قیمت به واحدهای تولیدی لرستان

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان گفت: سال گذشته ۱۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزان‌قیمت به واحدهای تولیدی استان تزریق شد.
سیروس ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امسال با توافق مجموعه‌های کارگری و منتخب خود کارگران تصمیماتی برای افزایش حقوق کارگران گرفته شده است.
وی تصریح کرد: اضافه و کم کردن حقوق کارگران در حیطه و اختیار استان نیست آنچه که ما می‌توانیم انجام بدهیم این است واحدهایی که مشکل اقتصادی دارند کمک کنیم تا کارگرها به سرکارشان برگردند.
معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: واحدهایی که با ظرفیت خیلی کم‌کار می‌کنند را باید تقویت کنیم و در همین رابطه برنامه‌های کوتاه‌مدت میان‌مدت و بلندمدت توسط همه دستگاه‌های مرتبط انجام شده است.
ابراهیمی اضافه کرد: به همین منظور در سال ۱۴۰۰ حدود ۱۱ هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزان قیمت به واحدها تزریق کرده‌ایم.
وی یادآور شد: ما تسهیلات از دولت می‌گیریم و تزریق می‌کنیم ولی متأسفانه واحدهای تولیدی ما به دلیل اینکه مشکلاتی دارند یا ماده ۱۴۱ هستند یا چک برگشتی دارند متأسفانه ما را دچار مشکل می‌کنند و گاهی این تسهیلات ارزان‌قیمت جذب نمی‌شود.
این معاون استاندار لرستان بیان کرد: در سال جاری کف تسهیلات تبصره ۱۸ و ارزان‌قیمت و سهم بانک‌ها حدود ۴ هزار میلیارد تومان است که منتظریم ابلاغ شود و بعد دنبال واحدهایی که نیاز به تسهیلات دارند رفته و به آن‌ها کمک کنیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری لرستان ادامه داد: واحدهایی که در زمینه تأمین اجتماعی و مالیاتی مشکل دارند از طریق ستاد رفع موانع تولید مشکلات آن‌ها را نیز برطرف می‌کنیم

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=14782

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.