آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 ذو القعدة 1445 Sunday, 19 May , 2024
3
سرهنگ‌گودرز امیری:

انتقام جوی نافرجام دستگیر شد

  • کد خبر : 14266
  • ۲۹ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۲
انتقام جوی نافرجام دستگیر شد
سرپرست پلیس فتا استان لرستان از شناسایی و دستگیری شخصی که قصد داشت با انتشار تصاویر خصوصی شاکی از وی انتقام بگیرد خبر داد.

سرپرست پلیس فتا استان لرستان از شناسایی و دستگیری شخصی که قصد داشت با انتشار تصاویر خصوصی شاکی از وی انتقام بگیرد خبر داد.
به گزارش یافته، سرهنگ گودرز امیری سرپرست پلیس فتا لرستان گفت: شخصی با مراجعه به پلیس فتا شهرستان الیگودرز از تهدید یک پیج ناشناس که قصد داشت تصاویر خصوصی وی را در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر کند شکوایه قضایی تنظیم نمود
وی افزود: شخص ناشناسی با ارسال تصاویر خصوصی شاکی برای وی تهدید نموده بود که تمام تصاویر را از طریق شبکه‌های اجتماعی منتشر خواهد کرد.
سرهنگ امیری گفت: با پیگیری کارشناسان پلیس فتا شهرستان الیگودرز متهم در یکی از روستاهای اطراف شهر الیگودرز شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد. 
رییس پلیس فتا لرستان ادامه داد: با انتقال متهم به پلیس فتا و ارائه مستندات مکشوفه لب به اعتراف گشود که هدف و انگیزه خود را تسویه‌حساب شخصی با شاکی عنوان کرد.
این مقام مسئول به کاربران اینستاگرام هشدار داد و گفت: ورود به حریم خصوصی کاربران و ارسال و انتشار تصاویر شخصی مطالب توهین‌آمیز علیه کاربران که منجر به تشویش اذهان عمومی گردد در فضای مجازی بخصوص شبکه‌های اجتماعی بر اساس قانون مجازات اسلامی بخش تعزیرات جرم می‌باشد که پلیس فتا به شدت با مجرمین در این حوزه برخورد خواهد کرد.
سرهنگ امیری در پایان گفت: سایت پلیس فتا به آدرس cyberpolice.ir مرجعی کامل از اخبار، اطلاعات و آموزش‌های سایبری بوده و کاربران با مراجعه به آن می‌توانند راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایند و در صورت نیاز نیز می‌توانند گزارش موارد مشکوک را در سامانه پاسخگویی فوریت‌های سایبری و شماره تلفن ۰۹۶۳۸۰ به صورت شبانه‌روزی با همکاران ما در میان بگذارند

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=14266

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.