آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳ 20 ذو الحجة 1445 Wednesday, 26 June , 2024
1
سردار یحیی الهی:

تعامل دستگاه قضا موجب امنیت پایدار جامعه

  • کد خبر : 14043
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۳
تعامل دستگاه قضا موجب امنیت پایدار جامعه
سردار"یحیی الهی "در نشست خبری با اصحاب رسانه که جمعی از خانواده های معظم شهداء، دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد و دیگر مسئولان نیز حضور داشتند، با اشاره به اینکه شهدای عرصه نظم و امنیت از مقام بالا و ماندگاری برخوردارند، بیان داشت: پلیس لرستان بیش از 500 شهید تقدیم عرصه نظم و امنیت کرده است که 58 شهید آنها درراستای مبارزه بامواد مخدر بوده است.

، سردار”یحیی الهی “در نشست خبری با اصحاب رسانه که جمعی از خانواده های معظم شهداء، دادستان عمومی و انقلاب خرم آباد و دیگر مسئولان نیز حضور داشتند، با اشاره به اینکه شهدای عرصه نظم و امنیت از مقام بالا و ماندگاری برخوردارند، بیان داشت: پلیس لرستان بیش از ۵۰۰ شهید تقدیم عرصه نظم و امنیت کرده است که ۵۸ شهید آنها درراستای مبارزه بامواد مخدر بوده است.
وی افزود: مقام خانواده های شهداء نزد خداوند متعال بسیار رفیع و والا می باشد و از آنان می خواهیم که ما را دعا کنند تا شرمنده آنها نشویم.
فرمانده انتظامی استان، با بیان اینکه امنیت امروز مرهون خون های مقدس جوانان پاکی است که تقدیم انقلاب اسلامی شده است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فضیلت نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و رضایت حق تعالی در آن است.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=14043

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.