آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
3

دکتر ویسکرمی خبر داد: قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان بزودی ابلاغ می‌شود

  • کد خبر : 13439
  • ۰۱ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۶
دکتر ویسکرمی خبر داد:  قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان بزودی ابلاغ می‌شود

  قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان بزودی ابلاغ می‌شود به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک، نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون خوب و مترقی حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان سال ١۴٠٠ در مجلس مطرح و به تصویب رسید و بر اساس آن حمایت‌های همه جانبه از شرکت‌های دانش‌بنیان صورت خواهد گرفت. […]

 

قانون حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان بزودی ابلاغ می‌شود

به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک، نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: قانون خوب و مترقی حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان سال ١۴٠٠ در مجلس مطرح و به تصویب رسید و بر اساس آن حمایت‌های همه جانبه از شرکت‌های دانش‌بنیان صورت خواهد گرفت.

مهرداد ویس‌کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص نام‌گذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب، اظهار داشت: همانطور که می‌دانیم مقام معظم رهبری چنیدن سال است که شعار سال را در راستای اشتغال، اقتصاد و بیکاری نام‌گذاری می‌کنند و این نشان از دغدغه ایشان در خصوص مشکلات مردم است.

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ‌های نیابتی و حربه‌های مختلفی که به راه انداخت شکست خورد، افزود: دشمن به عنوان آخرین حربه خود به جنگ اقتصادی روی آورده است و تمام توان شیطانی خود را پای کار آورده است.

نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: نکته جالب این است که امسال در کنار تولید و اشتغال زایی بحث دانش‌بنیان را مطرح کردند؛ مقام معظم رهبری در گام دوم انقلابی نیز فرموده بودند که برای پیشرفت باید میان‌بُر بزنیم. یکی از راه‌های میان‌بُر توجه و استفاده از دانش‌بنیان‌ها است.

وی بر حمایت مجلس از فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید نمود و افزود: قانون خوب و مترقی حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان سال ١۴٠٠ در کمیسیون آموزش مجلس مطرح و به تصویب رسید و حمایت‌های همه جانبه از شرکت‌های دانش‌بنیان صورت خواهد گرفت و پس از رفع ایرادات، در شورای نگهبان نیز تایید شده و در سال جدید از سوی رئیس جمهور ابلاغ خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در گام دوم انقلاب باید حتما باید به سمت استفاده از ظرفیت‌های دانش‌بنیان حرکت کنیم چراکه اشتغال زایی بسیار خوبی در این حوزه وجود دارد.ویس‌کرمی یادآور شد: کشورهایی که در دنیا نام‌آور هستند بسیاری از پیشرفت‌های خود را مدیون شرکت‌های دانش‌بنیان هستند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: در کشور حدود ۶ هزار شرکت دانش‌بنیان داریم که بسیار کم است و باید این ظرفیت را افزایش دهیم

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=13439

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.