آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 27 شوال 1445 Sunday, 5 May , 2024
4
محمدرضا مبلغی:

نداشتن جاده‌های مناسب از جمله ضعف‌های لرستان است

  • کد خبر : 13034
  • ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۰:۱۳
نداشتن جاده‌های مناسب از جمله ضعف‌های لرستان است
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس، گفت: نداشتن جاده‌های روستایی به ویژه در شهرستان‌های کوهدشت، دلفان، الیگودرز، رومشکان شدیداً با ضعف مواجه هستیم.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس، گفت: نداشتن جاده‌های روستایی به ویژه در شهرستان‌های کوهدشت، دلفان، الیگودرز، رومشکان شدیداً با ضعف مواجه هستیم.
به گزارش یافته، محمدرضا مبلغی در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان با بیان اینکه سفر دکتر وحیدی با رویکرد اقتصادی بوده و این موضوعی است که مقام معظم رهبری همواره برآن تأکید دارد، بیان کرد: چنانچه با رویکرد اقتصادی حرکت کنیم و توجه به مسائل اقتصادی داشته باشیم مشکلات جامعه ما نه تنها در این عرصه بلکه در عرصه‌های مختلف حل خواهد شد.
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مشکلاتی که لرستان با آن دست و پنجه نرم می‌کند که برخی از آن‌ها نیز توسط مسئولین در این جلسه گفته شد که یکی از آن‌ها جاده‌های استان بوده که جزء زیرساخت‌های اصلی محسوب می‌شود و نداشتن جاده‌های مناسب از جمله ضعف‌های استان است.
وی ادامه داد: نداشتن جاده‌های روستایی به ویژه در شهرستان‌های کوهدشت، دلفان، الیگودرز، رومشکان شدیداً با ضعف مواجه هستیم.
مبلغی بیان کرد: شهرداری‌های شهر‌های استان نیازمند کمک هستند؛ برخی شهرداری‌ها بیشتر نیاز به کمک دارند و مواردی وجود دارد که حتی در پرداخت حقوق پرسنل خود عاجز هستند.
وی تأمین مسکن را جزء نیاز‌های اساسی مردم لرستان دانست و با بیان اینکه در کنار این مشکلات ظرفیت‌های زیادی در استان وجود دارد، اضافه کرد:‌ایستگاه پمپاژ برای دشت‌های رومشکان، طرهان، کوهنانی، کشماهور، این دشت‌ها آماده کشاورزی است و به خاطر آبی که از کنار این دشت‌ها عبور می‌کند استفاده نمی‌کنیم؛ متأسفانه از تولید محصولات مرغوبی که قابلیت صادرات دارند محروم هستیم.
نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ارتقای بخش کوهنانی به بخش شهرستان جزء مطالبات مردم این دیار است و این درحالیست که زمینه لازم برای تبدیل بخش به شهرستان وجود دارد و طرح اولیه آن ایراداتی داشت که اصلاح شده است.
مبلغی بیان کرد: همچنین ارتقاء بخش طرهان به شهرستان نیز از مطالبات مردم است و ایجاد بخش مادیان رود نیز جزء درخواست مردم بوده که‌امیدواریم به دستور وزیر کشور به انجام برسد

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=13034

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.