آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024
5

سه تذکر رسمی مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم آبادوچگنی به وزیر اموزش پرورش

  • کد خبر : 12968
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۹
سه تذکر رسمی مرتضی محمودوند نماینده مردم خرم آبادوچگنی به وزیر اموزش پرورش

نماینده مردم شریف لرستان به وزیر آموزش و پرورش سه تذکر رسمی داد. به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک، در جای‌جای لرستان حتی مرکز استان( شهرستان خرم آباد) مدارس تخریبی و ناایمن وجود دارد. لذا ضروری است هر چه زودتر سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به این موضوع ورود کند. تعلل در صدور […]

نماینده مردم شریف لرستان به وزیر آموزش و پرورش سه تذکر رسمی داد.

به گزارش پایگاه خبری وتحلیلی طلوع افلاک، در جای‌جای لرستان حتی مرکز استان( شهرستان خرم آباد) مدارس تخریبی و ناایمن وجود دارد. لذا ضروری است هر چه زودتر سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس به این موضوع ورود کند.

تعلل در صدور احکام معلمان حق التدریسی مرحله سوم موجی از نگرانی در بین این عزیزان ایجاد نموده است. ضرورت دارد وزارت آموزش و پرورش تمهیدات لازم برای صدور این احکام را در سریع‌ترین زمان ممکن اتخاذ نماید.

جریانات فرصت‌ طلب که آموزش و پرورش لرستان را حیاط خلوت و ستاد انتخاباتی خود قلمداد می‌کنند گویا در فرآیند تعیین مدیر کل آموزش و پرورش لرستان خلل ایجاد نموده تا شاید نفر مورد نظرشان برای پیشبرد اهداف سیاسی در این جایگاه قرار گیرد. خدای ناکرده اگر به عنوان یک وزیر انقلابی و دلسوز ، از جریانات تمامیت خواه تبعیت کنید نتیجه ای جز خسران و نابودی برای نظام تعلیم و تربیت به دنبال ندارد. لذا انتظار می‌رود در تعیین مدیر کل لرستان مستقل، کارشناسانه، هوشمندانه و انقلابی عمل کنید.

 

 

 

 

 

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=12968

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.