آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
2
سرهنگ‌نبی اله قاسمی:

دستگیری جیب بر حرفه ای در خرم آباد

  • کد خبر : 12866
  • ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۳
دستگیری جیب بر حرفه ای در خرم آباد

– فرمانده انتظامی خرم آباد از شناسائی و دستگیری جیب بر حرفه ای با ۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”نبی اله قاسمی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره جیب بری و سرقت گوشی […]

– فرمانده انتظامی خرم آباد از شناسائی و دستگیری جیب بر حرفه ای با ۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ”نبی اله قاسمی” در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره جیب بری و سرقت گوشی تلفن همراه مراتب به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: پس از انجام تحقیقات و اقدامات پلیسی ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان موفق به شناسائی یک سارق شدند که پس از هماهنگی قضائی طی یک عملیات ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی انتقال شد.
فرمانده انتظامی خرم آباد، خاطر نشان کرد: پس از تحقیقات از نامبرده مشخص شد متهم دارای سابقه و اعتیاد به مواد مخدر صنعتی می باشد که در نهایت به ۵ فقره جیب بری و سرقت تلفن همراه اعتراف، تعدادی مالباخته شناسائی و  پرونده پس از تکمیل تحویل مراجع قضائی شد.
سرهنگ قاسمی در ادامه با هشدار به سارقان، گفت: پلیس با اشراف اطلاعاتی هرگز اجازه جولان به سارقان را نخواهد داد و با آنان قاطعانه برخورد قانونی خواهدکرد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=12866

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.