آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024
4
سرهنگ‌عبدالرضا رخشان:

کلاهبرداری با جعل اسناد و مدارک

  • کد خبر : 12463
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۰:۲۸
کلاهبرداری با جعل اسناد و مدارک
رئیس پلیس آگاهی استان از کشف یک فقره کلاهبرداری به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال و دستگیری متهم در خرم آباد خبر داد.

– رئیس پلیس آگاهی استان از کشف یک فقره کلاهبرداری به ارزش ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و دستگیری متهم در خرم آباد خبر داد.

✅به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “عبدالرضا رخشان” در اين باره بيان داشت: در پی اعلام شکایت فردی به پلیس آگاهی استان مبنی بر اینکه فردی با بکارگیری روش های متقلبانه مبالغی را از وی کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت ویژه دردستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرارگرفت.
✅وی گفت: در تحقیقات بعمل آمده توسط ماموران محرز شد که متهم با سوء استفاده از مدارک شاکی با تنظیم قولنامه جعلی اقدام به خرید و فروش لیزینگی خودرو لیفان کرده است.
✅رئیس پلیس آگاهی لرستان، تصریح کرد: ماموران موفق به شناسایی متهم و محل اختفای وی شده و با هماهنگی قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

✅این مقام انتظامی، اظهار داشت: متهم دستگيرشده در تحقیقات پليس و مواجهه شدن با دلايل و مستندات و احراز جعلی بودن اسناد از حیث امضاء و نوشتجات توسط کارشناسان پلیس آگاهی به کلاهبرداری به ارزش۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال معترف شد و تحویل مراجع ذی صلاح شد.

✅رئیس پلیس آگاهی لرستان در پایان به شهروندان توصیه کرد بهتر است قبل از هرگونه خرید و فروش، مشخصات خودرو را با مندرجات روی اسناد و مدارک مطابقت داده شود و در صورت لزوم اصالت اوراق و اسناد توسط کارشناسان مربوطه مورد بررسی قرار گیرد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=12463

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.