آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 28 شوال 1445 Monday, 6 May , 2024
5
سرهنگ جمشید سیاه منصور:

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در دورود

  • کد خبر : 12336
  • ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ - ۰:۱۸
انهدام باند قاچاق مواد مخدر در دورود
فرمانده انتظامی دورود از انهدام باند قاچاق مواد مخدر و دستگیری 2 سوداگر مرگ و كشف 2 كيلو گرم ناده مخدر شیشه و یک كيلو گرم هروئین دراین شهرستان خبرداد.

– فرمانده انتظامی دورود از انهدام باند قاچاق مواد مخدر و دستگیری ۲ سوداگر مرگ و كشف ۲ كيلو گرم ناده مخدر شیشه و یک كيلو گرم هروئین دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  پایگاه  خبری پلیس، سرهنگ”جمشيد سياه منصور” بیان داشت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچيان و سوداگران مرگ و در پي كسب خبري مبني بر اينكه ۲ نفر از قاچاقچیان حرفه ای مواد مخدر قصد انتقال مقداري مواد مخدر با یک دستگاه خودرو سواري  از پایتخت به دورود را دارند، بلافاصله موضوع را بصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

✅وي گفت: ماموران پس ازشناسايي خودرو و اجراي تور ايست و بازرسي خودروی مورد نظر را متوقف و پس از بازرسي  از آن مقدار ۲كيلو گرم شیشه و یک كيلو گرم هروئین كه به صورت ماهرانه اي جاسازي شده بود كشف و ۲ نفر را دستگير كردند.

✅فرمانده انتظامي دورود افزود: متهمان همراه پرونده تحويل مراجع قضائي شدند.

✅سرهنگ سیاه منصور در پایان مخدر را عامل اصلی سایر جرائم خواند و با تاكيد بر مبارزه مستمر پليس با سوداگران مرگ، به عموم شهروندان توصيه كرد در صورت اطلاع از فعاليت افراد در خرید و فروش مواد مخدر، مراتب را با مركز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ و یا مبارزه با مواد مخدر شهرستان ۱۲۸در ميان بگذارند.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=12336

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.