آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024
7
نماینده ولی فقیه و امام جمعه خرم آباد:

برخورد قاطع با اراذل و اوباش و هنجار شکنان مطالبه شهروندان از پلیس و دستگاه قضاء

  • کد خبر : 11979
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۰:۰۵
برخورد قاطع با اراذل  و اوباش و هنجار شکنان مطالبه شهروندان از پلیس و دستگاه قضاء
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم آباد، ضمن پشتیبانی قاطع از پلیس بر حمایت دستگاه قضائی از تأمین‌کنندگان نظم و امنیت تأکید کرد. حجت‌الاسلام‌ و المسلمین"سید احمد رضا شاهرخی" در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره به حادثه شهادت "شهید علی اکبر رنجبر" در استان فارس وشهید دهقان پور درشهرخرم آباد، خواستار برخورد قاطع با اراذل و اوباش شد و اظهار داشت:

‍ ‍

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه خرم آباد، ضمن پشتیبانی قاطع از پلیس بر حمایت دستگاه قضائی از تأمین‌کنندگان نظم و امنیت تأکید کرد.
حجت‌الاسلام‌ و المسلمین”سید احمد رضا شاهرخی” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، با اشاره به حادثه شهادت “شهید علی اکبر رنجبر” در استان فارس وشهید دهقان پور درشهرخرم آباد، خواستار برخورد قاطع با اراذل و اوباش شد و اظهار داشت:

🔶 از قوه قضائیه و قوه مقننه می‌خواهیم موارد حزن انگیزو آزار دهنده ای مثل حادثه استان فارس واستان لرستان وموارد مشابه دیگر، شهادت کارکنان انتظامی کشور را مورد حمایت قرار داده و به مطالبه شهروندان در برخورد جدی با اراذل و اوباش رسیدگی کنند.

🔶قطعا باایجاد تغییرات اساسی در قوانین مجازات واجرای بدون اطاله دادرسی و اعمال قانون مقتدرانه میتواند گامی برای جلوگیری از این رویدادهای تلخ و غمبار باشد.ضمن این که جمع آوری اراذل و اوباش باسابقه و نگهداری آنان در مکانهای خاص که بتواند درس عبرتی برای افراد شرور و بد سابقه باشد از نکات مهم دیگری است که درگذشته به حجه الاسلام والمسلمین اژه ای رییس محترم قوه قضاییه پیشنهاد دادم.

🔶هرگونه مماشات با اراذل و اوباش وجانیان باندهای توزیع موادمخدر که همکاری شومی با یکدیگر دارند نظم وامنیت را به خطر می اندازد.

🔶وی افزود:ماموران انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه جانفشانی می کنند و ما قدردان زحمات پلیس در جامعه خواهیم بود و خواستار برخورد شدید دستگاه قضائی با برهم زنندگان امنیت و آرامش جامعه هستیم.

🔶امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه ماموران پلیس در خط مقدم مبارزه با اشرار، ایجاد امنیت و آرامش در جامعه هستند، دستگاه قضائی و قوه مقننه همه جانبه از جان برکفان ماموران پلیس حمایت کنند.

🔶نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان،خاطر نشان کرد: امیدواریم دستگاه قضائی در برخورد هرچه سریع تر با عامل این حادثه تلخ بار و موارد دیگر باعث تسلی خاطر و مرهمی بر دل خانواده داغدار شهید “رنجبر” و قوت قلبی برای کارکنان پلیس و احاد مردم باشد.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=11979

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.