آدرس کانال و پیج اینستاگرام

تاریخ : چهارشنبه, ۶ تیر , ۱۴۰۳ 20 ذو الحجة 1445 Wednesday, 26 June , 2024
3
سرهنگ‌مرتضی چغلوند:

بغل نویسی و نصب علائم متفرقه دیگر در خودرو ممنوع است

  • کد خبر : 11559
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲
بغل نویسی و نصب علائم متفرقه دیگر در خودرو ممنوع است
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان، گفت: نصب هرنوع علائم و پلاک های متفرقه و همچنین الصاق یا نصب یا نقش هرنوع آگهی، نوشته، عکس بر روی بدنه درونی و بیرونی و شیشه های وسیله نقلیه ممنوع می باشد.

-رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان، گفت: نصب هرنوع علائم و پلاک های متفرقه و همچنین الصاق یا نصب یا نقش هرنوع آگهی، نوشته، عکس بر روی بدنه درونی و بیرونی و شیشه های وسیله نقلیه ممنوع می باشد.
به گزارش پایگاه خبری طلوع افلاک وبه نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ “مرتضی چغلوند” بیان داشت: بر اساس ماده ۸ هرگونه تبلیغات در داخل و خارج خودروهای شرکتی ممنوع بوده و اینگونه خودروها صرفاً مجاز به درج نام ، آرم شرکت (برابر ضوابط و مشخصاتی که توسط پلیس راهور ناجا تدوین می گردد) خواهند بود، همچنین اعطای مجوز بغل نویسی برای وسایل نقلیه اشخاص حقیقی ممنوع است.
وی یاد آور شد: کلیه خودروهای تحت تملک دستگاه های دولتی که دارای پلاک های دولتی می باشند مطابق آیین نامه نحوه استفاده از خودروهای دولتی ملزم به نصب برچسب نام دستگاه های اجرایی استفاده کننده بر روی شیشه جلو و عقب خودرو از داخل می باشند و مجاز به بغل نویسی با ارقام و اعداد و علائم تبلیغاتی و غیره نخواهند بود.

لینک کوتاه : https://tolueaflak.ir/?p=11559

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.